  • Data: 2011-11-20 22:37:28
    Temat: Re: co wy chcecie od tego juke?
    Od: " Flyte" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolego,

    krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał(a):
    > Stylistycznie jest bardzo spĂłjny, konsekwentny, a przy tym
    > niepowtarzalny, ale też nie udziwniony na siłę. Przód przywołuje mi

    Ostatnio jechalem w trasie, i patrze, jakies dziwactwo przede mna. Mijam go,
    patrze, a tu 'puke'. Patrze w lusterko, mysle chwile, patrze jeszcze raz i
    nie wierze. Jak cos tak nieracjolanie brzydkiego moglo opuscic deske
    kreslarska?? Jedyne, co mi przeszlo przez glowe, to utworzenie jakiegos
    Instytutu ds. Dopuszczania samochodw pod wzgledem wzornictwa.

    Puke spojny? Konsekwentny? chyba pomyliles samochody. Czy serio o puke
    piszesz?
    Niepowtarzalny jest na pewno.

    VelStis byl (i jest) OK. Multipla jest orgnialna. Mustanga w to nie mieszaj.

    Jedyne co mi przyszlo do glowy, to to ze Renault chce pochowac dobra marke
    jaka jest Nissan. Tymi wlasnie samochodami.
    Jak sie ma rynkowo Quasqai do puke? to chyba ten sam odbiorca docelowy.

    T.