  • 41. Data: 2012-04-24 20:43:33
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-04-24 16:40, mumin pisze:
    > a zimą rozmrażacz do zamków

    To lepiej schowaj do kieszeni, bo jak ci zamki zamarzną, to na grzyba ci
    odmrażacz w zamkniętym samochodzie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 42. Data: 2012-04-24 20:47:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin LEPEK

    > To lepiej schowaj do kieszeni, bo jak ci zamki zamarzną, to na grzyba ci
    > odmrażacz w zamkniętym samochodzie?

    W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o
    pełnoletnich...

  • 43. Data: 2012-04-24 20:48:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 20:47, to pisze:
    > begin LEPEK

    > W jakichś normalnych autach jeszcze zamarzają zamki? Nie mówię o
    > pełnoletnich...

    Dobre pytanie - bo ja to takim guziczkiem na pilocie otwieram :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 44. Data: 2012-04-24 20:56:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    mumin w <news:4f96bb7a$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Dzięki za wszystkie informacje w moich poprzednich wątkach, bardzo się
    > przydało.
    > Teraz taki luźniejszy temat: co wozicie w swoich schowkach samochodowych?

    w schowkach 10 000 dolców, ale Maryśkę na tylnej kanapie...

    --
    Tomasz Nycz

  • 45. Data: 2012-04-24 20:59:10
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-24 20:23, Grejon pisze:

    > Masz - tylko on się "bagażnik" nazywa :)

    Mam vana, więc dziś w schowku wiozłem 300kg suchej karmy. Ale normalnie
    to mam w "schowku" pusto. Nawet dojazdówkę wyjąłem, aby był lżejszy.

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 46. Data: 2012-04-24 21:01:44
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    huri_khan wrote:

    > Ja mam: mapę, okulary przeciwsłoneczne, zapasową żarówkę i
    > bezpieczniniki. W zimie odmrażacz do szyb, który wożę w bagażniku.
    >
    > Dodatkowo w bagażniku wożę jeszcze ubranie robocze (większość czasu
    > spędzam w garnitutrze) w razie wymiany koła mogę się przebrać.

    cienias jesteś...

    ostatnio tutaj kilku udowadniało że koło w zimie potrafią wymienić w nocy na
    poboczu bez zbrudzenia rąk... ;-)

  • 47. Data: 2012-04-24 21:02:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin Artur Maśląg

    > O w mordę, jaki masz syf!

    też sobie wyobraziłęm co ma poza schowkiem ;-)

  • 48. Data: 2012-04-24 21:05:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 21:01:44 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > cienias jesteś...
    > ostatnio tutaj kilku udowadniało że koło w zimie potrafią wymienić w nocy na
    > poboczu bez zbrudzenia rąk... ;-)

    W zimie to mozliwe. Snieg jest czysty.

    Tylko o prawdziwa zime dosc trudno.

    J.

  • 49. Data: 2012-04-24 21:19:51
    Od: t...@w...pl

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 16:40:50 UTC+2 użytkownik mumin napisał:
> [...]
    > mapę, okulary przeciwsłoneczne, a zimą rozmrażacz do zamków i skrobaczkę.
    > Coś jeszcze istotnego lub ciekawego do kolekcji proponowalibyście?

    Schowek / rozne male schowki w srodku+ kieszenie na drzwiach:
    Mape Trojmiasta i woj pomorskiego, okulary p/slon, instrukcje do radia (ale tylko
    dlatego ze mam radio z Bluetooth i nigdy nie pamietam parowania), zarowki jakies,
    kilka monet, chusteczki, jakieś kabelki do radia, zmiotke do sniegu i skrobaczke,
    gabke, szmatke do szyb, kilka dlugopisow, oswiadczenie sprawcy OC, Soundracer V8 ;-),
    plakietka sw Krzysztof.

    Bagaznik: gasnica, dwa trojkaty, apteczka, kamizelka odbl, tasma srebrna, rola
    recznika papierowego, koc piknikowy (ten z Lotosa) x2, scyzoryk x2, srubokret, czesto
    zapasowy plyn do sprysk, aktualnie pol litra żołądkowej ;-) , odmrazacz do szyb.

  • 50. Data: 2012-04-24 21:20:09
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message

    > Niełatwo wyciągnąć apteczkę spod pasażera z połamanymi w wypadku nogami..

    Jak to nielatwo? Siegasz od tylu pod fotel i wyciagasz...

    --
    Axel