  • Data: 2012-04-25 12:23:03
    Temat: Re: co wozicie w schowku?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-04-25 08:13, Grejon pisze:

    >Ja też. Najlepsze jest to, że ostatnio sobie testowałem/porównywałem
    >dwie naraz (AM i NE) i obie padły w tym samym w zasadzie momencie
    >- NE trzepnęło błędem połączenia, a AM poinformowała o błędzie
    >wewnętrznym i było po ptakach. NE później ruszył, AM nie ;)
    >Na szczęście była jeszcze mapa i orientacja przestrzenna :)
    >Ja wiem, że przykład dość ekstremalny, ale czemu akurat trafiło
    >na mnie? A może inni się nie przyznają? ;)

    Bo Ty to bys nawet kulke z lozyska zepsul :-)

    Ja sobie kiedys tez testowalem dwie naraz, i chwale, bo obie unisono
    "za 500m w prawo", "za 200m w prawo", juz widze ten zakret, juz
    skrecam, a NE "za 100m w prawo". Bo to nastepny mial byc.

    Odmozdza ... moze troche, jak sie za mlodu nauczylo z mapa chodzic to
    i na starosc umiejetnosci zostaja. A trzeba przyznac ze nawigacja
    wiele zalet ma. Co moze przerazac to sytuacja gdy "blyslo, trzaslo,
    zgaslo, jestem gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem i gdzie mam dalej
    jechac ?".

    A tak nawiasem mowiac - mala ankieta dla grupowiczow spoza
    dolnoslaskiego - wiecie gdzie lezy Lubawka ? Tak choczby z grubsza
    gdzie i - jak tam sie jedzie. A Kudowa ?
    Bo jak nie wiecie, to nie radze jechac obwodnica wroclawia bez
    najnowszej nawigacji. I na Google nie ma co liczyc, bo sa opoznieni o
    rok.

    J.