  • Data: 2013-11-02 13:04:06
    Temat: Re: co to za urządzenie?
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2013 18:55, ToMasz pisze:
    > witam
    >
    > o ile kumam, to urządzenie pozwala wyświetlać cośtam na dużym ekranie
    >
    > http://www.newfrog.com/p/new-airplay-media-wireless-
    hdmi-dlna-wifi-display-dongle-receiver-white-41631.h
    tml?utm_source=EDM&utm_medium=1029NEW&utm_campaign=p
    roduct

    > Co może nadawać audycje do wyświetlenia? czy owo urządzenie będzie
    > działać w polsce, czy są jakieś przeciwskazania aby go kupić, moze coś
    > innego co ma tą samą funkcjonalność a jest tańsze/lepsze
    >
    > ToMasz

    nie wiem co masz dokładnie na myśli, ale to urządzenie jest przeznaczone
    do tv bez dostepu do sieci. podłączasz takiego dongla do złącza hdmi
    i łączysz się po wifi z urządzeniem mobilnym np. tablet, smartfon
    za jego pomocą oglądasz zdjęcia i filmy na tv.

    u nas też są takie urządzenia w sprzedaży.