  • 51. Data: 2024-02-25 01:32:33
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Ciekawe czy Kogutek powstanie jak Feniks z popiołów :)

    Chyba nie powinienem mówić, kto się na chmurce zarejestrował, a kto nie,
    więc powiem tylko tyle, że zdanie "kogutek nie zarejestrował się na
    chmurce" jest nieprawdziwe :)

    --
    Pan Buszek (wozny w domu studenckim "Zaczek" w Krakowie) mawial co
    nastepuje:

  • 52. Data: 2024-02-25 01:33:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    > Chociaż ten francuski, co dotarł i na tę grupę, może nawet trochę na
    > temat.

    A jakiś dotarł? Ja go nie widzę, może odbił się od filtrów. Masz msgid?

    --
    - Dlaczego słoń nie może mieć dzieci z zebrą?
    - Bo nie potrafi z niej zdjąć tej cholernej piżamy w paski!

  • 53. Data: 2024-02-25 01:37:23
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

    > Na co wskazuje fakt przyjmowania i publikowania spamu z GG?

    Na to, że admin nie siedzi na Usenecie, a przynajmniej na tych grupach,
    które były zaatakowane.

    Tak, wiem, że serwer nie jest aktywnie zarządzany. Ale pewnie jak się
    porządnie wyłoży, to będzie wskrzeszony. ICM nie jest komercyjny, tam się
    nie musi zgadzać wynik w tabelkach. Przeciwnie, kiedyś usłyszałem (w
    kontekście innej usługi, ale od pracownika ICM): "Historycznie jesteśmy
    zobowiązani do utrzymywania niszowych usług". Choć to było ze 20 lat temu,
    więc może już nie są :)

    --
    - Masz sześć jabłek, połowę dajesz Ani. Ile ci zostało?
    - Pięć i pół.

  • 54. Data: 2024-02-25 01:40:24
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Przy okazji zostałeś królem polskiego Usenetu :)
    >
    > Miejsce Serwer Użytkowników
    > 1 news.chmurka.net 25

    Nie wiem tylko czy to dobrze :)

    Moim zdaniem im większe rozproszenie tym lepiej -- jak będzie wybór
    serwerów, to przynajmniej jak umrę, to polski Usenet nie umrze razem ze
    mną :)

    Zmierza to oczywiście w odwrotnym kierunku.

    --
    Młody lew został przywieziony do ZOO i umieszczony w klatce obok
    starego lwa. Przyszedł dozorca i staremu lwu rzucił ogromny kawał mięsa,

  • 55. Data: 2024-02-25 01:47:57
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Kurcze Usenet to powinien być święty gral. Grupy powinny pękąć w szwach
    > od juzerów. Serwery powinny nie wyrabiac się z obsługą postów. Miejsce
    > gdzie można napisać co chcę i nikt tego nie usunie. (no może minus grup
    > to, że nie każdy potrafi wystawić obrazek na imgbb.com)

    Zależy ci na wolności słowa?

    Mi zależy. Ale my jesteśmy w mniejszości. User chce mieć wygodnie. Co mnie
    nie dziwi, bo ja też chcę mieć wygodnie, tylko dla mnie wygodnie to nie
    jest "wpisuję stronkę w przeglądarce i mam" tylko "odpalam wybrany przez
    siebie i skonfigurowany pod siebie program i mam".

    > A tak na fejzbukach maja w zamian moderatorów, polityki prywatności,
    > algorytmy wyłapujące nieprawilne słowa.

    A wiesz co jest najgorsze? To, że nikomu to nie przeszkadza. Ludzie nawet
    nie wiedzą, że można inaczej. Że mogą być traktowani jak dorośli, a nie
    jak dzieci w przedszkolu.

    I chyba już nawet tego nie chcą.

    Grupę swego czasu miałem na fejsie. Tzn. kilka grup, ale mówię o jednej
    konkretnej. Różne rzeczy tam się pojawiały, czasem nieprawomyślne. Czasem
    fb coś usunął, innym razem ktoś dostał bana od fb.

    Powiedziałem -- jak wam to przeszkadza, to tu macie forum. Takie zwykłe,
    na phpbb. Specjalnie dla was / dla nas. Rejestrujecie się, wpisujecie przy
    rejestracji słowo-klucz, żeby było wiadomo, że jesteście stąd, i tam żaden
    adminofaszysta nic nam nie usunie.

    No to się zarejestrowali. 50 osób z chyba 400. Posiedzieli, popisali, był
    hype, bo coś nowego, minął tydzień i ruch umarł. Wrócili do fejsa. Bo tak
    im wygodniej. A to, że ktoś czasem coś usunie... cena wygody.

    Dla mnie ta cena (i kilka innych) była nieakceptowalna, dlatego już mnie
    tam nie ma. Ale oni są nadal i nie wydaje się, żeby im to przeszkadzało.
    Tzn. jasne, dalej psioczą, ale nic z tym nie robią.

    > Chcą mieć miejsce gdzie czuwa jakiś nadadmin do którego zawsze można
    > napisać, poskarżyć się i usunąć nieprzyjemne treści.

    No i oczywiście najlepiej anonimowo :)

    --
    Do baru wchodzi facet i pokazując na spitego do nieprzytomności faceta, mówi:
    - Dla mnie to samo.

  • 56. Data: 2024-02-25 01:49:50
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Grzegorz Niemirowski <g...@g...net> wrote:

    > Sugerujesz, że ktoś celowo niszczył Usenet? Sam zanikł, bo inne platformy
    > wydały się użytkownikom łatwiejsze w użyciu i mające więcej funkcji.

    Łatwiejsze, mające więcej funkcji, ale przede wszystkim celowo
    uzależniające. To te zagrywki stoją za ich sukcesem.

    To pewnie kiedyś będzie uregulowane. Pewnie nawet doczekamy.

    --
    Na podwórku rozmawiają 2 koguty:
    - Czy ty z ta kura to chodzisz na poważnie czy tylko dla jaj?

  • 57. Data: 2024-02-25 08:07:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:511862f8-5e71-4a51-a1a3-8ad014abd27a@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > Chyba nie powinienem mówić, kto się na chmurce zarejestrował, a
    > kto nie, więc powiem tylko tyle, że zdanie "kogutek nie
    > zarejestrował się na chmurce" jest nieprawdziwe :)

    hahaha o panie :)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 58. Data: 2024-02-25 08:08:09
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    On 2024-02-25 01:32, Arnold Ziffel wrote:

    > Chyba nie powinienem mówić, kto się na chmurce zarejestrował, a kto nie,
    > więc powiem tylko tyle, że zdanie "kogutek nie zarejestrował się na
    > chmurce" jest nieprawdziwe :)

    a moich postów nie widzę
    na test są

  • 59. Data: 2024-02-25 08:39:49
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Chyba nie powinienem mówić, kto się na chmurce zarejestrował, a kto nie,
    > więc powiem tylko tyle, że zdanie "kogutek nie zarejestrował się na
    > chmurce" jest nieprawdziwe :)

    Nie pomyślałeś aby od płatnych agitatorów brać opłaty za korzystanie z
    serwera? Niech się dzielą zyskiem.. Kogutek na 100% zabawia się właśnie
    w coś takiego. Niemożliwe żeby facet prezentacyjny tak szerokie
    horyzonty wcześniej zaczął bez wyższych motywów robić nagle za bezmyślną
    kalkę dla propagandy.

  • 60. Data: 2024-02-25 09:39:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Feb 2024 21:43:56 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Co to jest " widok podstawowy HTML"?

    Uproszczony widok bez bloatu js/htmlowego i reklam. Bardzo fajny i
    prosty interfejs.

    --
    Marek