  • 41. Data: 2024-02-24 14:55:29
    Temat: Re: co to za cyrk z wyłączaniem grup ?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:urcjjg$evv$1$grzegorz@news.chmurka.net>
    user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

    > Przy okazji zostałeś królem polskiego Usenetu :)
    >
    > Miejsce Serwer Użytkowników
    > 1 news.chmurka.net 25
    > 2 news.eternal-september.org 11
    > 3 news.icm.edu.pl 6
    > 4 paganini.bofh.team 3
    > 5 posting.tweaknews.nl 1
    > 6 wsisiz.edu.pl 1
    > 7 news.newsdemon.com 1
    > 8 nnrp.usenet.blueworldhosting.com 1
    > 9 news.bsmfh.com 1

    Kurcze Usenet to powinien być święty gral. Grupy powinny pękąć w szwach
    od juzerów. Serwery powinny nie wyrabiac się z obsługą postów.
    Miejsce gdzie można napisać co chcę i nikt tego nie usunie.
    (no może minus grup to, że nie każdy potrafi wystawić obrazek na
    imgbb.com)

    A tak na fejzbukach maja w zamian moderatorów, polityki prywatności,
    algorytmy wyłapujące nieprawilne słowa.

    Ludzie zamiast byc twardymi i przyjmować na klatę lub po prostu
    wyłączyc komputer i pójść na spacer to nie spią po nocach bo ktoś coś
    napisał na nich, popełniają samobójstwa przez mobing w sieci.

    Chcą mieć miejsce gdzie czuwa jakiś nadadmin do którego zawsze można
    napisać, poskarżyć się i usunąć nieprzyjemne treści.

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 42. Data: 2024-02-24 17:05:55
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 24.02.2024 o 14:55, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Chcą mieć miejsce gdzie czuwa jakiś nadadmin do którego zawsze można
    > napisać, poskarżyć się i usunąć nieprzyjemne treści.

    To nie dlatego.

  • 43. Data: 2024-02-24 19:56:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 23 Feb 2024 17:31:08 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > No więc właśnie. Dziewięć godzin różnicy daje godzinę 7:41. Ktoś
    > przyszedł
    > rano do roboty, przeczytał kartkę i wyciągnął wtyczkę.

    Tak btw z końcem lutego wyłączają również widok podstawowy HTML w
    Gmail. Prawie 20 lat to działało i nikomu nie przeszkadzało...

    --
    Marek

  • 44. Data: 2024-02-24 19:59:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Feb 2024 13:55:29 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:
    > Miejsce gdzie można napisać co chcę i nikt tego nie usunie.

    Może właśnie zanikanie usenetu to równanie do całej reszty aby
    czasem już takich miejsc wolności nie było.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2024-02-24 20:39:03
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 24.02.2024 o 19:59, Marek pisze:

    > Może właśnie zanikanie usenetu to równanie do całej  reszty aby czasem
    > już takich miejsc wolności nie było.

    Niekoniecznie. To prawo wyboru jednak. Kiedyś tego wyboru nie było, więc
    wybierało się usenet. Dzisiaj jest znacznie większy wybór i usenet dla
    większości jest niezrozumiały i nieakceptowalny w każdej "dyscyplinie".

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 46. Data: 2024-02-24 21:09:21
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Może właśnie zanikanie usenetu to równanie do całej  reszty aby czasem
    > już takich miejsc wolności nie było.

    Ale, że wszyscy zmówili się by nie korzystać?

  • 47. Data: 2024-02-24 21:21:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Niekoniecznie. To prawo wyboru jednak. Kiedyś tego wyboru nie było, więc
    > wybierało się usenet. Dzisiaj jest znacznie większy wybór i usenet dla
    > większości jest niezrozumiały i nieakceptowalny w każdej "dyscyplinie".

    Ale jakiej 'każdej dyscyplinie'? Są aspekty, które stanowią dla
    użytkowników pewną barierę, ale ogólnie to tylko forum. Inne fora chyba
    te same problemy mają, że niepodsycane zanikają.

  • 48. Data: 2024-02-24 21:43:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.02.2024 o 19:56, Marek pisze:

    > Tak btw z końcem lutego wyłączają również widok podstawowy HTML w Gmail.
    > Prawie 20 lat to działało i nikomu nie przeszkadzało...

    Co to jest " widok podstawowy HTML"?

    Robert

  • 49. Data: 2024-02-24 21:48:56
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Marek <f...@f...com> napisał(a):
    > Może właśnie zanikanie usenetu to równanie do całej reszty aby czasem już
    > takich miejsc wolności nie było.

    Sugerujesz, że ktoś celowo niszczył Usenet? Sam zanikł, bo inne platformy
    wydały się użytkownikom łatwiejsze w użyciu i mające więcej funkcji. Zanim
    zaczęto ograniczać wolność, to Usenet już był niszowy. Takimu Googlowi nawet
    ze spamem nie chciało się walczyć, a co dopiero moderować treści Usenetowe
    na swoich serwerach.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 50. Data: 2024-02-24 22:32:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.7626178197372494956@news.icm.edu.pl>
    user Marek pisze tak:

    > Może właśnie zanikanie usenetu to równanie do całej reszty aby
    > czasem już takich miejsc wolności nie było.

    Napisałem komentarz, że

    Stoja murem za polskimi rolnikami ale jakby w piekarni był wybór chleb
    Teraz Polska i z ukraińskiej maki 50% tańszy to pisowcy kupowaliby
    tańszy. No i komentarz został oczywiście usuniety :)