  • 11. Data: 2010-10-04 20:05:21
    Temat: Re: co to moze być - nikt nie wie
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:i8cqm7$n4i$1@usenet.news.interia.pl...
    > Pacjent:
    >
    > Opel vectra C 1.9 CDTI z grudnia 2008 (jeszcze na gwarancji)
    > Podczas dodawania gazu przy maksymalnym momencie obrotowym
    > ster skręca w prawo sam i to tak porządnie.
    >
    > Zrobiona geometria w stacji diagnostycznej (zawsze tam robię
    > badania techniczne).
    >
    > Zamienione opony z tyłu na przód - efekt ten sam. Jutro pojadę
    > do ASO i zobaczymy co powiedzą. Jednak czy ma ktoś jakiś pomysł?

    Podstawowe pytanie w takim przypadku - Co na to ASO i jak z geometrią?

  • 12. Data: 2010-10-04 20:20:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 17:42, Waldek Godel pisze:

    > ROTFL!!!!!!

    Takie sobie śmieszne. Szarpnie w prawo, jak Ty będziesz
    szedł chodnikiem. To też by było smieszne?

  • 13. Data: 2010-10-04 20:32:45
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 20:05, Agent pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Podstawowe pytanie w takim przypadku - Co na to ASO i jak z geometrią?

    Jutro auto będzie w ASO, to napisze co powiedzieli.
    Geometria jest OK.

  • 14. Data: 2010-10-04 21:36:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 20:20:11 +0200, megrims napisał(a):

    > Takie sobie śmieszne. Szarpnie w prawo, jak Ty będziesz
    > szedł chodnikiem. To też by było smieszne?

    Nie. Ale jak zapytasz o kolejną elementarną rzecz, to znów sie uśmieję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-10-04 22:10:52
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-04 21:36, Waldek Godel pisze:

    > Nie. Ale jak zapytasz o kolejną elementarną rzecz, to znów sie uśmieję.

    ciśnienie OK
    opony zamienione przód z tyłem
    geometria OK
    zawieszenie było na szarpaku OK - nic nie znaleźli

    Dla mnie to nie jest elementarne. Tą vectrą jeżdżę od tygodnia
    i długo nie pojeżdżę. Ale nie chce, aby osoba która będzie tym
    autem jeździć (jak wróci z macierzyńskiego) zrobiła sobie/komuś
    krzywdę.

  • 16. Data: 2010-10-04 22:19:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 22:10:52 +0200, megrims napisał(a):

    > ciśnienie OK
    > opony zamienione przód z tyłem
    > geometria OK
    > zawieszenie było na szarpaku OK - nic nie znaleźli
    >
    > Dla mnie to nie jest elementarne.

    tak, to niestety widać. Ale nie ma się czym chwalić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 17. Data: 2010-10-04 22:24:15
    Od: megrims <m...@i...pl>

  • 18. Data: 2010-10-04 22:28:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 04 Oct 2010 22:24:15 +0200, megrims napisał(a):

> [...]

    Ciężko dyskutuje się z kimś kto ma poważne braki na poziomie gimnazjum.
    Wróć, co ja mówię, nawet pierwszej klasy szkoły podstawowej - prawidłowa
    odpowiedź jest już w wątku, wystarczy przeczytać.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 19. Data: 2010-10-04 22:28:55
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek Godel"

    >>> Nie. Ale jak zapytasz o kolejną elementarną rzecz, to znów sie

    > tak, to niestety widać. Ale nie ma się czym chwalić.

    Może wreszcie coś konstruktywnego zamiast tej papki?

  • 20. Data: 2010-10-04 22:46:41
    Od: <s...@a...pl>

    > Ciężko dyskutuje się z kimś kto ma poważne braki na poziomie gimnazjum.
    > Wróć, co ja mówię, nawet pierwszej klasy szkoły podstawowej - prawidłowa
    > odpowiedź jest już w wątku, wystarczy przeczytać.

    Chyba megrims jest w stanie odróżnić ściąganie auta na koleinach od ściągania
    spowodowanego usterką.