  • 11. Data: 2010-04-14 10:36:36
    Temat: Re: co to - dostawczy Fiat i 2.0 D ?
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > oby oby, ja tam kompleks w TDI nie mam,

    obawiam sie ze nie jest to kwestia kompleksow ale awaryjnosci 2.0 TDI
    o ktorej wiele juz napisano.

  • 12. Data: 2010-04-14 14:18:33
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > obawiam sie ze nie jest to kwestia kompleksow ale awaryjnosci 2.0 TDI
    > o ktorej wiele juz napisano.

    OK, moze faktycznie zle sie wyrazilem, po prostu TDI nie sa dla mnie
    idealem,
    brat

  • 13. Data: 2010-04-16 00:34:28
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    bratPit pisze:
    [..]
    > ASTD nie wiem jak we Fiacie wyposażonych w te silniki ale przy 1.9 150KM
    > (w Vectrach) też miało być lukrowato, życie pokazuje że dwumasy lecą OK
    > 120kkm, jakieś kolektory, a to cośtam innego, itd,

    MSZ dwumasy nie wytrzymują 320Nm w tym silniku. Kolektory - wada
    fabryczna, potem usunięta. Jak ktoś chce minimalne koszty to niech
    bierze wersję 8V (120KM, bez kolektora z klapami wirowymi, dwumasa też
    dłużej pożyje) - i te są MSZ "lukrowate". 150KM są droższe, ale dają
    więcej mocy.

    --
    pozdr,
    W.