  • 21. Data: 2009-06-20 10:47:09
    Temat: Re: co robi taki układ ?
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "Piotr Gałka" <p...@C...pl> wrote in message
    news:4a3ca02f$1@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości

    > 560k i 22n daje ch-kę która od 12,9 Hz idzie do góry 20dB/dek. Ch-ka
    > wzmacniacza opada od jakichś 120dB przy 10Hz z nachyleniem 20dB/dek. Te
    > dwie linie przetną się w okolicy 10kHz pod "złym kątem". W tej okolicy
    > zapas fazy jest znikomy - bardzo duża tendencja do wzbudzenia się.
    > To jest klasyczny przykład źle skompensowanego wzmacniacza operacyjnego -
    > wyjaśnienie znajdziesz w każdej książce o wzmacniaczach operacyjnych
    > zawierającej rozdział o ich kompensacji.

    dzieki za odpowiedź :) zastanawia mnie po co autor tak się wysilał zeby z
    sinusa prostokąt zrobic, skoro w układzie były zastosowane bramki z wejsciem
    Schmitta. niewierzącym mogę podesłać fotki ekranu oscyloskopu :)

    no nic, wywalę to w cholerę i dam coś łatwiejszego do opanowania w tym
    miejscu.

    jeszcze raz dziękuję :)

    pozdr

    @

  • 22. Data: 2009-06-20 11:58:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > A "opamp" moze byc ? :-)

    Może, ale ktoś sugerował żeby wymienic na inny typ.
    Albo dodać kondzioł kilkanaście pF między pinami.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2009-06-20 12:15:58
    Temat: [OT]Re: co robi taki układ ?
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    > Może, ale ktoś sugerował żeby wymienic na inny typ.
    > Albo dodać kondzioł kilkanaście pF między pinami.

    uuu ... kondzioł ? normalnie zbrodnia przeciwko intelektowi ;)

    fun, anyway ;)

    pozdr

    @

  • 24. Data: 2009-06-20 13:39:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, June 20, 2009, 9:34:15 AM, you wrote:

    > A "opamp" moze byc ? :-)

    A w interface kcesz? ;)

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2009-06-20 14:54:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jun 2009 18:14:29 +0200, u wrote:

    >Dawaj, dawaj. Dawno nikt tu nikomu nie naubliżał.
    >Starsi dystyngowani Panowie wymienią wiązanki z młodymi ambitnymi.

    My z RoManem to tak po przyjacielsku, jak dwa stare konie, co to na
    usenecie zeby stracily :-)

    Odzywka - 5/5 :-)

    J.

  • 26. Data: 2009-06-20 16:14:29
    Od: "u" <...@w...yz>

    > A w interface kcesz? ;)

    Dawaj, dawaj. Dawno nikt tu nikomu nie naubliżał.
    Starsi dystyngowani Panowie wymienią wiązanki z młodymi ambitnymi.
    Wulgaryzmy weźmie się z onetu a słowa nieparlamentarne z parlamentu.
    Młodość ma swoje prawa, a stare zgredy niech wypierdalają stąd.
    Szacuneczek się należy. Komu za co i dlaczego?

  • 27. Data: 2009-06-20 18:47:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, June 20, 2009, 4:54:21 PM, you wrote:

    > My z RoManem to tak po przyjacielsku, jak dwa stare konie, co to na
    > usenecie zeby stracily :-)

    Ale jak niewielu pozostało ze starej gwardii :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl