  • Data: 2014-10-03 23:14:23
    Temat: Re: co na zimę [OT]
    Od: megrimsES <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-03 o 22:52, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Piniendze szczęścia nie dają, co?
    wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma.

    Co do Piniendzy:

    Gdyby nie pieniądze, to mojego syna Adama
    z neuroblastomą byśmy nie uratowali.
    Neuroblastoma to główna przyczyna zgonów
    u dzieci z nowotworami.

    16 jego kolegów i koleżanek we wieku od
    2 do 6 lat zmarło przez ostanie 2 lata.
    To były dzieci, które ja albo żona znaliśmy.
    Znaliśmy ich matki i pamiętam ten strach.
    Swój też strach pamiętam te 2 lata temu, jak
    lekarze trumnę kazali kupować.

    I jak jesteś przeciętnie sytuowany, to na wyleczenie
    dziecka z poważnej choroby jak rak nie masz praktycznie
    szans. Żadnych.

    Tu np. syn kolegi:
    https://www.facebook.com/Bartek.Hadynski?fref=ts

    Albo inne:
    https://www.facebook.com/joanna.karska.71?fref=nf
    https://www.facebook.com/IwoSobolewski

    I takich dzieciaków są setki w Polsce.
    70 rocznie przybywa.

    I oczywiście. Pieniendze szczęścia nie dają,
    ale jak system jest chory i państwo nie pomoże
    nic chuja, to jak masz kasę, to możesz więcej.

    Możesz przeprowadzić badania w Niemczech tak po prostu.
    Możesz przeprowadzić konsultacje w USA.
    Wysyłasz mail'a, puszczasz przelew, wysyłasz dokumentacje
    i próbki. I już.

    Co do piniędzy, to punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.