  • 1. Data: 2011-10-28 08:05:39
    Temat: co myślicie o tym C3
    Od: "KZ" <k...@g...com>

    Witam wszystkich
    Dla siostry chcę kupić małe auto do jazdy po mieście.
    Wypatrzyłem sobie Citroena C3
    http://otomoto.pl/citroen-c3-1-4-hdi-exclusive-autom
    at-C20283088.html
    Lecz piszą, że po jakimś czasie zapala się kontrolka informująca o
    uszkodzeniu skrzyni biegów.
    Niby do wymiany tylko czujnik za 1600 zł
    Co myślicie, czy warto zainteresować się tym egzemplarzem ?
    Czy może pewna wtopa ?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-10-28 09:45:02
    Temat: Re: co myślicie o tym C3
    Od: p0li <p...@a...WYTNIJ.pl>

    T->Dnia 2011-10-28 08:05:39 niejaki KZ napisał:
> [...]
    > uszkodzeniu skrzyni biegów.
    > Niby do wymiany tylko czujnik za 1600 zł
    > Co myślicie, czy warto zainteresować się tym egzemplarzem ?

    to nie jest automat tylko zrobotyzowany manual
    w aso zawsze ceny mają z sufitu
    sadze że kumaty mechanik citroenowy naprawi to bez problemów
    ostatecznie nawet całą skrzynie z siłownikami elekrycznymi da się kupić
    taniej od jakiegoś demontowanego auta

    http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=c3&
    category=50873

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 3. Data: 2011-10-28 10:49:04
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "KZ" wrote:
    > Co myślicie, czy warto zainteresować się tym egzemplarzem ?

    Warto przed zainteresowaniem się zobaczyć ile takie auta kosztują
    u źródła, czyli autoscout24.de / mobile.eu i spojrzeć na pozycję
    "cena". Po zweryfikowaniu zmienić sortowanie w otomoto z ceny na datę.

    Miałem kiedyś przyjemność kupować auto z faktycznie uszkodzonym
    sterownikiem ASB (szarpało przy zmianie biegów), nie było promocji
    "auto za 50%", tylko cena niższa o koszt sterownika.

    Ale to Twój wybór.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 4. Data: 2011-10-28 11:36:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "KZ" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > uszkodzeniu skrzyni biegów.
    > Niby do wymiany tylko czujnik za 1600 zł
    > Co myślicie, czy warto zainteresować się tym egzemplarzem ?

    Umawiasz się że zapłacisz drożej 1600 zł ale chcesz kupić sprawne auto. Jak
    się zgodzi to ok, jak nie to szukasz dalej.
    Przy okazji to chyba nie jest pełen automat tylko manual z mechnizmem
    zmieniającym zamiast człowieka. No i generalnie jakby to powiedziec w
    skrócie "trochę brakuje" tej skrzyni do klasycznego automatu. Jechałeś już
    czymś takim? BO jeśli nie to polecam spróbować. Nie każdemu to odpowiada.

  • 5. Data: 2011-10-28 13:30:40
    Od: "KZ" <k...@g...com>

> [...]
    >czymś takim? BO jeśli nie to polecam spróbować. Nie każdemu to odpowiada.

    Nie jechałem jeszcze czymś takim. Z ciekawości umówię się z gościem na jazdę
    próbną.