  • 11. Data: 2009-07-07 18:04:10
    Temat: Re: co kupić dla "plecaczka" ? :)
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    Zefir wrote:

    > No właśnie, IXON. Rozglądam się powoli za kurtką, wpadły mi w oko kurtki
    > tej firmy, stylistycznie są super. Jednakże, wyczytałem w internecie, że
    > membrana kiepska i przy byle szlifie zostają strzępy.

    Racja. Macalem, cieniutkie, slabiutkie. Napisalem wszak wczesniej
    dokladnie w czym sa najlepsze: najmniej znieksztalcaja damska sylwetke.
    Masz damska sylwetke czy czytasz po lebkach? ;)
    Zaczynalem od teksow lecz przyznam ze skora rzondzi.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 12. Data: 2009-07-07 18:16:46
    Od: "JP" <c...@g...pl>

    http://www.devilbikers.pl/

    Moja znajoma kupiła ich kurtkę na bajzlu w Wawie. Kurtka z wyglądu bardzo
    ładna - wygląda kobieco. Niewiele moge powiedzieć jeśli chodzi o wady i
    zalety, ale:
    Kurtka ma za krótkie rękawy - albo kumpela za długie łapy:) - w każdym razie
    oferują dopasowanie na miarę - troche drożej no i trzeba poczekać. Raz
    podczas zapinania pod szyją wyjechała maszynka z suwaka - ale bez problemu
    można ją było włożyć z powrotem. Nie wiem czy przypadkiem za mocno kumpelka
    pociągnęła, bo było to w trakcie jazdy i w nocy gdy zaczęło się robić
    chłodno po szyi:) Mała niedoróbka haftu na plecach. O ile mi wiadomo jest to
    początkująca firma... Mimo to uważam że warto obejrzeć/przymierzyć.

    Innych skarg nie słyszałem. Cena chyba koło 700-800. .

  • 13. Data: 2009-07-07 20:59:46
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    Szukamy butów krótkich (lekko za
    kostkę), kurtki i kasku na początek. Wszystko powinno być możliwie ładne,
    damskie :))) no i nie przeinwestowane ze względów jak powyżej.

    sprobuj tu: http://www.kobi-sklep.pl/sklep/index.php?d=katalog&k
    _id=25

    z.

  • 14. Data: 2009-07-07 21:47:56
    Od: Zefir <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl>

    Kefir pisze:

    > Racja. Macalem, cieniutkie, slabiutkie. Napisalem wszak wczesniej
    > dokladnie w czym sa najlepsze: najmniej znieksztalcaja damska sylwetke.
    > Masz damska sylwetke czy czytasz po lebkach? ;)

    Damską sylwetkę, przypominam kobietę w ciąży, jest taki model, który to
    podkreśli? :).

    > Zaczynalem od teksow lecz przyznam ze skora rzondzi.

    Myślę o jakimś połączeniu teksów i skóry w newralgicznych miejscach lub
    o samych teksach na dłuższe wypady przy niepewnej lub zmiennej pogodzie.
    Mam dość wożenia i ubierania kondoma, tym bardziej, że przeważnie zanim
    podejmę decyzję o jego założeniu, jest już za późno. Na krótkie wyjazdy
    koło komina lub jakieś weekendowe śmiganie po słowackich winklach mam
    lanserskie skórzane kombi :).

    --
    Pzdr.
    Zefir

  • 15. Data: 2009-07-08 06:23:30
    Temat: Re: co kupić dla
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Andy77 <t...@p...fm> napisał(a):

    > Z butów np. podoba się Puma Flat 2 v2, ale cena nie jest specjalnie
    > zachęcająca. Podobnie sprawa się ma z Shojami XR1000/Raid II. Mimo że >
    Z góry dzięki.

    Z butów moge spokojnie polecić butki Forma. Bardzo ładne - opinia
    użyszkodniczki, wygodne, cena jakies 200-230 pln.
    Mogą być w wersji z delikatnym różowym, ale to zależy co kto lubi :)

    --
    Pzdrav,
    Radek

  • 16. Data: 2009-07-08 13:52:36
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Zefir" <zefir77@spamerom_mowimy_stanowcze_nie_o2.pl> napisał w
    wiadomości > No właśnie, IXON. Rozglądam się powoli za kurtką, wpadły mi w
    oko kurtki
    > tej firmy, stylistycznie są super. Jednakże, wyczytałem w internecie, że
    > membrana kiepska i przy byle szlifie zostają strzępy. Ma ktoś jakieś
    > doświadczenie poza internetowym z intensywnej eksploatacji kurtek tej
    > firmy? A, za opinie o firmie Macna też byłbym wdzięczny.
    Uzytkowalismy kurtki Ixona takie jak te
    http://moto-rex.pl/szablon.php?ids=225,Ixon
    I w cieple dni to byla porazka, w kurtkach plywalismy od razu. Dopiero po
    odpieci nawiewow bylo troche lepiej.
    Kurki za to wodoszczelne.
    Przy lekkim szlifie nie ma na nich sladu.

    pozdr

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 17. Data: 2009-07-08 13:53:45
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "BartekGSXF" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    O takie kurtki chodzi:
    DIABLO NOIR BLEU

    --
    Bartek
    bez czajnika...co dalej?

  • 18. Data: 2009-07-16 08:20:05
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Andy77" napisał w wiadomości
    > Nigdy nie sądziłem że zadam takie pytanie, bo to kwestia osobista co
    > się komu podoba, ale biorąc pod uwagę ile czasu spędziłem sam
    > szukając dla siebie ciuchów (a i tak skończyło się na drugim
    > komplecie "letnim"), to może warto się oprzeć na Waszych
    > doświadczeniach :)
    [ciach]

    > ps. moto to GSR, więc raczej czarne skóry i frędzle odpadają ;)

    Skóry jak najbardziej czarne pasują - polecam Frank Thomas, również
    niezłe kobiece kroje mają.

    --
    Jasio
    vx etz