  • Data: 2015-07-14 17:16:55
    Temat: Re: co kupić?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mo2b2k$fl6$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2015-07-13 o 17:11, Grzybol
    pisze:
    > To ma co ty uznałaś że nie ma.

    Czyli w/g Ciebie ma to o czym napisała, że tego nie ma a Ty o tym napisałeś,
    że to ma, lecz tak naprawdę Ona tego nie ma. Gdyby to miała, to by sama nie
    pisała, że tego nie ma. Wtedy zapewne jej pytanie byłoby inne. Ale skoro
    twierdzisz, że ona to jednak ma, to zapewne jesteście ze sobą blisko i wiesz
    więcej niż inni. Dziwna to sytuacja, bo jeśli rzeczywiście jesteście ze zobą
    blisko, to dlaczego się do niej przypierdalasz? Czyżby jednak ona tego nie
    miała?

    > Rozumiesz to co czytasz i o czym dyskutujesz czy trzeba ci
    > jak dziecku wszystko tłumaczyć ?

    Szczerze to czasem nie rozumiem tego co czytam. Dziwny świat.

    > Bo jak trzeba tłumaczyć to może odpuść sobie dyskusje w usenecie.

    Ja tu nie dyskutuję. Piszę przeważnie jak mnie coś/ktoś wkurwi, lub
    stwierdzę, że człowiek piszący to kompletny kretyn - wtedy wskazuję go
    palcem jako ciekawostkę ornitologiczną.

    > Pozdrawiam

    Również:-)

    --