  • Data: 2011-01-27 12:39:05
    Temat: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Jan 2011 11:22:34 +0100, PaPi <...@...3> wrote:

    >http://www.wnp.pl/wiadomosci/jozef-olenski-zostal-p
    rezesem-gus,16039.html

    >"Premier Jarosław Kaczyński powołał Józefa Oleńskiego na stanowisko
    >prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
    >Oleński został powołany na to stanowisko z dniem 25 października 2006 r.
    >Będzie je piastował przez pięć lat."
    >
    >I tyle zaleznosci od rzadu Tuska.

    Pominąłeś coś:

    Art. 24. 1. Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego powołuje Prezes
    Rady Ministrów spośród osób wyłonionych w drodze otwartego i
    konkurencyjnego naboru. Prezes Rady Ministrów odwołuje Prezesa
    Głównego Urzędu Statystycznego.

    Powtórzę i podkreślę:
    "Prezes Rady Ministrów odwołuje Prezesa Głównego Urzędu
    Statystycznego."

    Zwróć uwagę na różnicę między artykułami dotyczącymi prezesa, a tymi
    dotyczącymi członków Rady Statystyki (tych drugich można odwołać
    jedynie pod pewnymi warunkami).

    BTW: nic nie pisałem o "Donaldinho", a jedynie wytknąłem Ci
    nieprawdziwość twierdzenia, że "GUS w ZADEN sposob nie jest
    uzalezniony od rzadu". Dla mnie pojęcie "rząd" nie ogranicza się do
    gabinetu DT.

    Jeśli bardziej przekonuje Cię depesza PAP niż treść ustawy, to
    pozostaje mi jedynie to uszanować (choć oczywiście nie zgodzić się z
    tym).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski