-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.unit0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!fe
ed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <p...@4...com>
<4d3c03b4$0$2503$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<4d3c05c2$0$2448$65785112@news.neostrada.pl>
<n...@4...com>
<4d3c0752$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...com>
<4d3c9943$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@4...com>
<4d3d2d9b$0$2439$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@4...com>
In-Reply-To: <4...@4...com>
Subject: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
Date: Mon, 24 Jan 2011 10:23:15 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110123-1, 2011-01-23), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 17
Message-ID: <4d3d4502$0$2455$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.116.65
X-Trace: 1295860994 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2455 178.42.116.65:60336
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2344963
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:4hfqj613vr6qad384150v4s4ed02ekkgb7@4ax.com...
> On Mon, 24 Jan 2011 08:43:25 +0100, Cavallino wrote:
>>Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>>> Proces przetargowy, przypominam, jest otwarty i jawny - wiadomo jakie
>>> oferty byly, wiadomo ktore odrzucono i dlaczego, mozna sie odwolac ..
>>
>>Jasne, ale mnie bardziej interesują skutki niż teoretyczne rozważania.
>>A te są jakie są, więc podejrzewam, że po prostu ten system nie działa, a
>>przynajmniej nie tak jak powinien.
>
> Moze po prostu u nas konkurencja mniejsza, a zachodnie firmy nauczone
> doswiadczeniem nie szarzuja z cena tylko dorzucaja wieksza rezerwe.
Jasne, bo w takiej Chorwacji czy Czechach to normalnie Europa jest i żadnego
ryzyka, nie to co u nas.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.11 10:26 J.F.
- 24.01.11 10:31 Cavallino
- 24.01.11 11:11 masti
- 24.01.11 15:11 Artur\(m\)
- 24.01.11 15:13 Artur\(m\)
- 24.01.11 15:15 masti
- 24.01.11 15:23 DoQ
- 25.01.11 08:34 Artur\(m\)
- 25.01.11 20:48 DoQ
- 26.01.11 09:38 komar
- 26.01.11 09:41 komar
- 26.01.11 09:42 komar
- 26.01.11 09:49 PaPi
- 26.01.11 09:52 komar
- 26.01.11 09:55 komar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=