    From: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co kosztowalo 2 MLD pln w trasie a8 ?
    Date: Fri, 21 Jan 2011 00:08:15 +0100

    Użytkownik "masti"

    > prosto . trzeba spełnić wymogi wpłacić wadium i złozyć ofertę.
    > Samo opracowanie oferty na taki przetarg kosztuje ogromne pieniądze i
    > lepiej żebyś był pewien, że jesteś w stanie to zrealizować. Inaczej
    > grozi
    > Ci wykluczenie na 5 lat z przetargów publicznych.

    no jasne, samo opracowanie dokumentacji przetargu to ogromne pieniądze,
    zwłaszca gdy trzeba je zapłacić siostrze ministra ogłaszającego
    przetarg, dobrze, że chociaż ten nakład zwraca się 100
    krotnie...następnie drogi są dwie (o zgrozo dwie drogi), albo robimy
    fuszerkę, bo przy tak niskich kosztach (oferenta) nie da się wykonać
    prawidłowo usługi, albo ten cały przetarg to lipa i mielismy wygraną "z
    góry" jako np. jedyny oferent spełniający określone kryteria o których
    nikt inny nie wiedział...no masti, co mam Ci polityke tłumaczyć? ;-)