  • 1. Data: 2010-12-29 14:15:43
    Temat: co jeszcze może zmieścić się w Corsie B
    Od: szymo <s...@w...pl>

    http://allegro.pl/radio-dvd-monitor-lcd-i1381875334.
    html

    twardziel ciekawie ile mu szyby zostało z przodu do obserwowania drogi :)

  • 2. Data: 2010-12-29 14:46:22
    Temat: Re: co jeszcze może zmieścić się w Corsie B
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/radio-dvd-monitor-lcd-i1381875334.
    html

    > twardziel ciekawie ile mu szyby zostało z przodu do obserwowania drogi :)

    dramatyzujesz :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2010-12-29 14:56:10
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Kuba (aka cita) pisze:

    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    html

    > dramatyzujesz :P

    oszywiście :)

  • 4. Data: 2010-12-29 16:36:27
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 14:15:43 +0100, szymo napisał(a):

    > http://allegro.pl/radio-dvd-monitor-lcd-i1381875334.
    html
    > twardziel ciekawie ile mu szyby zostało z przodu do obserwowania drogi :)

    Eeee tam - mnie bardziej przeraża ten ogrom wszechobecnejkabelkologii
    dookoła miejsca dowodzenia ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 5. Data: 2010-12-29 16:40:28
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia Seba dokonał/a produkcji posta :

    html

    > Eeee tam - mnie bardziej przeraża ten ogrom wszechobecnejkabelkologii
    > dookoła miejsca dowodzenia ;)

    przecież prowadząc samochód nie macha się rękoma, ręce się trzyma na
    kierownicy :) nogami też nie machasz, a trzymasz na pedałach :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 6. Data: 2010-12-29 17:13:48
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "JoAsienka"

    > przecież prowadząc samochód nie macha się rękoma, ręce się trzyma na
    > kierownicy :) nogami też nie machasz, a trzymasz na pedałach :)

    Homofobka ;-)

  • 7. Data: 2010-12-29 19:37:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    > Użytkownik "JoAsienka"

    > Homofobka ;-)

    dramatyzujesz ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2010-12-31 08:15:54
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Seba pisze:

    html

    > Eeee tam - mnie bardziej przeraża ten ogrom wszechobecnejkabelkologii
    > dookoła miejsca dowodzenia ;)

    ale grdzież tam kable przecie to "fszystko" tera takie bezprzewódowe :P
    tylko 3 "czincze" , maciupeńki kabelek dżek-dżek no i 6 wtyczek
    zapalniczki właściwie nie zauważalnych :)