  • Data: 2012-10-08 17:57:32
    Temat: Re: co dal malo dzwoniacych
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Oct 2012 11:52:11 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >minut czasem 30, czasem 60, sms wcale, netu ... w jednym wariancie
    >wcale, w drugim wariancie sporadyczne uzycie, raz na trzy miesiace
    >10MB, a raz na rok 200MB, z tym ze przydalaby sie opcja na powazne
    >uzycie - jakbym chcial zrezygnowac z druta ..

    1. Virgin Mobile- 0,19gr/min + 50% na konto promocyjne. Za
    przeniesienie dostaje się darmowy pakiet 250MB do końca roku. Nawet
    jeśli nie przedłużą tej promocji to można wykupić pakiety netu, są
    trochę droższe niż u konkurencji ale nie jest tak źle. Wada Virgin to
    to że jak do ciebie dzwonią to płacą stawki jak do play.No i na dzień
    dzisiejszy długo trwa przeniesienie numeru pisałem o tym niżej w tym
    wątku. Konto ważne rok po każdym doładowaniu.
    2. Mbank Mobile. 0,19gr/min do wszystkich jeśli starter płaski
    weźmiesz, co miesiąc 50MB za free pakiet. Można dokupić większe
    pakiety jakby co. 50pln na 180 dni najlepiej doładowywać. albo 5pln na
    60 dni.
    3. Play fresh jeśli nie przeszkadzają ci pakiety. Dostępny jest pakiet
    10za5pln na 30 dni, no i jakieś pakiety netu zawsze można dokupić jak
    będzie potrzeba, konto ważne rok po każdym doładowaniu. Przy
    doładowaniu przez net 15% na konto promocyjne od kwoty 25pln.
    Chyba że dzwonisz do jednej sieci w większości przypadków to idź do
    tej sieci, wyjdzie pewnie najtaniej chociaż nie zawsze.