  • 11. Data: 2013-07-14 23:51:22
    Temat: Re: co by grupa nie umarła [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:39, k...@g...com pisze:
    (ciach)

    > jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol.
    >Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można
    > o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie
    >ich i im koło chuja to lata.

    Przypomniało mi się coś. Kiedyś wyważałem koła w firmie, która
    specjalizowała się w ogumieniu dla TIRów. Potem jak opony na
    zimowe zmieniałem, to pół godziny 4 chłopa odkręcało te koła.
    Używali metrowej rury i młotka :D. Upocili się koszmarnie.

  • 12. Data: 2013-07-14 23:52:17
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-14, k...@g...com <k...@g...com> wrote:

> [...]
    odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło

    Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl
    odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom.

    PS. Slowa klucz: "klucz T30", "śruba imbus".
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2013-07-14 23:52:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:23, AZ pisze:

    > Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza
    > jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne.

    > Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to
    > prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo
    > zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac.

    Ano to drugie. Zarówno blok jak i łapa aluminiowe. Jutro lecę do
    Castoramy po gumówkę :D

  • 14. Data: 2013-07-14 23:54:22
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:50:40 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Jak za dużo wypiję to wszędzie widzę szare felgi. Co nie znaczy że profilaktycznie
    może jechać i wpierdolić tym od przykręcania kół. I tak im się należy.

  • 15. Data: 2013-07-14 23:55:48
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:52, AZ pisze:

> [...]
    > odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom.
    >
    > PS. Slowa klucz: "klucz T30", "śruba imbus".

    Szydercy.

    Jeszcze grupa nie zgineeeeła póki myyyy żyjeeemyyyy.

  • 16. Data: 2013-07-15 00:54:06
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:50, t? pisze:

    > Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?

    Dziasiaj ?
    Mówisz i masz:
    http://ipocars.com/imgs/a/b/o/t/j/citroen__citroen_c
    x_20_re_pallas_1986_10_lgw.jpg
    Przy okazji rozwiązanie godzące zwolenników koła w bagażniku i pod nim :)

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 17. Data: 2013-07-15 07:38:55
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-14 23:52, megrims pisze:

    > Ano to drugie. Zarówno blok jak i łapa aluminiowe. Jutro lecę do
    > Castoramy po gumówkę :D

    no to klucz sprawdził się w 200%, nie dość że go kupiłeś, to jeszcze
    dzięki niemu kupisz gumówkę :)

    --
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 18. Data: 2013-07-15 07:56:31
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
    > łeb gumówką?

    Jak się dziura w imbusie obrobiła to wsadzić ze 30 mm sześciokąta obcięte z
    dobrego klucza i go przyspawać porządnie. Śruba się zagrzeje i powinna
    puścić.
    Jak się odkręca takie śruby to trzeba wyczyścić otwór dokładnie i nie
    napierać na klucz ale go raz a dobrze szarpnąć.

    Łukasz

  • 19. Data: 2013-07-15 13:16:14
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:13, megrims pisze:

    > Górna półka:
    Ja mam jeszcze dobrą opinię o SATA, a imbusy Yato też nie mają lekko u
    mnie i dają radę (nie mylić z Toya, bo to szajs).

    > Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale
    > lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3
    > puściły, to można było palcami wykręcać.
    Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym
    kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się
    poluzuje i po ptokach.
    Jacek

  • 20. Data: 2013-07-15 14:08:08
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się
    > poluzuje i po ptokach.

    Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tuleje
    ustalające.

    Łukasz