eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyco by grupa nie umarła
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 25

  • 11. Data: 2013-07-14 23:51:22
    Temat: Re: co by grupa nie umarła [OT]
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:39, k...@g...com pisze:
    (ciach)
    >
    > jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol.
    >Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można
    > o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie
    >ich i im koło chuja to lata.
    >

    Przypomniało mi się coś. Kiedyś wyważałem koła w firmie, która
    specjalizowała się w ogumieniu dla TIRów. Potem jak opony na
    zimowe zmieniałem, to pół godziny 4 chłopa odkręcało te koła.
    Używali metrowej rury i młotka :D. Upocili się koszmarnie.


  • 12. Data: 2013-07-14 23:52:17
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-14, k...@g...com <k...@g...com> wrote:
    >
    > jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol.
    Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o
    odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło
    chuja to lata.
    >
    Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl
    odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom.

    PS. Slowa klucz: "klucz T30", "śruba imbus".
    --
    Artur
    ZZR 1200


  • 13. Data: 2013-07-14 23:52:23
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:23, AZ pisze:
    > On 2013-07-14, megrims <m...@i...pl> wrote:
    >>
    >> Jeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie
    >> ciągle wymieniać na gwarancji.
    >>
    > Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza
    > jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne.
    >>
    >> Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale
    >> lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3
    >> puściły, to można było palcami wykręcać.
    >>
    > Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to
    > prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo
    > zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac.
    >
    Ano to drugie. Zarówno blok jak i łapa aluminiowe. Jutro lecę do
    Castoramy po gumówkę :D


  • 14. Data: 2013-07-14 23:54:22
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 23:50:40 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:
    > kogutek444 wrote:
    >
    >
    >
    > > jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im
    >
    > > wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze
    >
    > > pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą
    >
    > > felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata.
    >
    >
    >
    > Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?
    >
    >
    >
    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Jak za dużo wypiję to wszędzie widzę szare felgi. Co nie znaczy że profilaktycznie
    może jechać i wpierdolić tym od przykręcania kół. I tak im się należy.


  • 15. Data: 2013-07-14 23:55:48
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:52, AZ pisze:
    > On 2013-07-14, k...@g...com <k...@g...com> wrote:
    >>
    >> jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol.
    Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o
    odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło
    chuja to lata.
    >>
    > Wez bo Cie jeszcze poslucha i przeczytamy w Superekspresie: nie mogl
    > odkrecic poduszki silnika, pojechal i wpierdolil gumiarzom.
    >
    > PS. Slowa klucz: "klucz T30", "śruba imbus".
    >
    Szydercy.

    Jeszcze grupa nie zgineeeeła póki myyyy żyjeeemyyyy.


  • 16. Data: 2013-07-15 00:54:06
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:50, t? pisze:
    > kogutek444 wrote:
    >
    >> jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im
    >> wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze
    >> pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą
    >> felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata.
    >
    > Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?
    >
    Dziasiaj ?
    Mówisz i masz:
    http://ipocars.com/imgs/a/b/o/t/j/citroen__citroen_c
    x_20_re_pallas_1986_10_lgw.jpg
    Przy okazji rozwiązanie godzące zwolenników koła w bagażniku i pod nim :)



    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\


  • 17. Data: 2013-07-15 07:38:55
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-14 23:52, megrims pisze:
    >
    > Ano to drugie. Zarówno blok jak i łapa aluminiowe. Jutro lecę do
    > Castoramy po gumówkę :D

    no to klucz sprawdził się w 200%, nie dość że go kupiłeś, to jeszcze
    dzięki niemu kupisz gumówkę :)

    --
    pozdrawiam
    Lukasz


  • 18. Data: 2013-07-15 07:56:31
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:krv043$b30$1@usenet.news.interia.pl...
    > Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
    > łeb gumówką?

    Jak się dziura w imbusie obrobiła to wsadzić ze 30 mm sześciokąta obcięte z
    dobrego klucza i go przyspawać porządnie. Śruba się zagrzeje i powinna
    puścić.
    Jak się odkręca takie śruby to trzeba wyczyścić otwór dokładnie i nie
    napierać na klucz ale go raz a dobrze szarpnąć.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz



  • 19. Data: 2013-07-15 13:16:14
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-14 23:13, megrims pisze:

    > Górna półka:
    >> SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę
    >> ziemską, ale nie narzędzie.
    Ja mam jeszcze dobrą opinię o SATA, a imbusy Yato też nie mają lekko u
    mnie i dają radę (nie mylić z Toya, bo to szajs).


    > Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale
    > lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3
    > puściły, to można było palcami wykręcać.
    Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym
    kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się
    poluzuje i po ptokach.
    Jacek


  • 20. Data: 2013-07-15 14:08:08
    Temat: Re: co by grupa nie umarła
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>


    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:51e3d9fe$0$1453$65785112@news.neostrada.pl...
    >> Jak łapa się trzyma tylko na jednej śrubie to zapnij łapę jakimś dużym
    > kluczem i przekręć całość w lewo kawałek (o ile się da). Wtedy śruba się
    > poluzuje i po ptokach.

    Zwykle takie detale prócz śrub mają dodatkowo albo kołki albo tuleje
    ustalające.

    --
    Pozdrawiam
    Łukasz

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: