-
1. Data: 2013-07-14 22:02:14
Temat: co by grupa nie umarła
Od: megrims <m...@i...pl>
Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
super marka.
Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi
narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?
Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
łeb gumówką?
-
2. Data: 2013-07-14 22:21:57
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-07-14, megrims <m...@i...pl> wrote:
> Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
> śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
> kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
> super marka.
>
Czyli tani badziew :-)
>
> Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi
> narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?
>
Kup sobie Beta albo Stanleya. Zadne Toya, Yato i inne wynalazki.
>
> Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
> łeb gumówką?
>
To ukreciles srube czy klucz?
--
Artur
ZZR 1200
-
3. Data: 2013-07-14 22:42:02
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: ZIWK <w...@o...pl>
W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:
> Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
> śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
> kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
> super marka.
Wyglądał, został sprzedany - spełnił swoją rolę...
> Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi
> narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?
Tanio, w miarę dobrze - Proxxton, YATO
Górna półka:
SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę
ziemską, ale nie narzędzie.
Tylko widząc cenę nie płacz i nie szukaj w niej przecinka ;)
> Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
> łeb gumówką?
Zależnie od miejsca i sytuacji :( - jak łeb wystaje to można go naciąć i
płaskim śrubokrętem potraktować - wcześniej zalewając naftą aby gwint
poluzować.
Jak możesz wykręcić cały zespół i go rozwiercać na wiertarce kolumnowej
to tak.
--
/\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\
-
4. Data: 2013-07-14 22:57:48
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: mlodz <b...@m...pl>
Dnia Sun, 14 Jul 2013 22:02:14 +0200, megrims napisał(a):
[...]
Nie no, byk w temacie?
"żeby" też byś napisał rozdzielnie? Zresztą, to w temacie jest jakieś
takie gimbusiarskie, tfu.
-
5. Data: 2013-07-14 23:13:35
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: megrims <m...@i...pl>
W dniu 2013-07-14 22:42, ZIWK pisze:
> W dniu 2013-07-14 22:02, megrims pisze:
>> Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
>> śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
>> kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
>> super marka.
> Wyglądał, został sprzedany - spełnił swoją rolę...
Racja :(
Górna półka:
> SNAP-ON CRAFTSMAN, Facom, GEDORE, DRAGON, WIHA :) - przekręcisz kulę
> ziemską, ale nie narzędzie.
> Tylko widząc cenę nie płacz i nie szukaj w niej przecinka ;)
Jeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie
ciągle wymieniać na gwarancji.
naciąć i
> płaskim śrubokrętem potraktować
Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale
lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3
puściły, to można było palcami wykręcać.
-
6. Data: 2013-07-14 23:23:19
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-07-14, megrims <m...@i...pl> wrote:
>
> Jeśli to takie nieśmiertelne narzędzia, to można kupić raz a nie
> ciągle wymieniać na gwarancji.
>
Jak bedziesz uzywal do tego do czego sluza (to znaczy nie uzywal klucza
jak mlotka itp.) to mozna powiedziec, ze wieczne.
>
> Jedna z łap do silnika przykręcona była na 4 imbusy. 3 puściły, ale
> lekko nie było. Myśląc o śrubokręcie, to nie ma szans. Jak te 3
> puściły, to można było palcami wykręcać.
>
Popusczales je tylko czy wykrecales kazda po kolei? Jezeli to drugie to
prawdopodobnie jestes bogaty o kolejne doswiadczenie ;-) Trza bylo
zaczac od lekkiego poluzowania wszystkich a pozniej wykrecac.
--
Artur
ZZR 1200
-
7. Data: 2013-07-14 23:34:34
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: tá´Ź
mlodz wrote:
> Nie no, byk w temacie?
>
> "żeby" też byś napisał rozdzielnie? Zresztą, to w temacie jest jakieś
> takie gimbusiarskie, tfu.
To nie forum ortografuw!
--
ss??q s? ??u??ou??
-
8. Data: 2013-07-14 23:36:28
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: tá´Ź
megrims wrote:
> Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania śruby w
> silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi kupiony w
> Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś super marka.
>
> Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi narzędzia
> wyjątkowo odporne na ukręcanie?
Z tych supermarketowych to tylko Proxxon, czy jakoś tak, mi się nie
psuł. :) Szczególnie nasadki warto kupić dobre.
> Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć łeb
> gumówką?
Ja kiedyś wyfrezowałem dremelem szczelinę na płaski klucz i potem
odkręciłem, ale to straszna prowizorka była. :)
--
ss??q s? ??u??ou??
-
9. Data: 2013-07-14 23:39:50
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: k...@g...com
W dniu niedziela, 14 lipca 2013 22:02:14 UTC+2 użytkownik megrims napisał:
> Urwałem klucz T30. Po prostu pękł w poprzek podczas odkręcania
>
> śruby w silniku. Tak ze 3 mm zostały w śrubie. Zestaw narzędzi
>
> kupiony w Castoramie wyglądał sensownie, ale nie była to jakaś
>
> super marka.
>
>
>
> Czy jest jakaś firma wyjątkowo-markowo-wypasiona, która robi
>
> narzędzia wyjątkowo odporne na ukręcanie?
>
>
>
> Co zrobić ze śrubą imbus, która się ukręciła? Rozwiercić, czy uciąć
>
> łeb gumówką?
jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im wpierdol.
Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze pomarzyć można o
odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą felgi. Ale felgi nie ich i im koło
chuja to lata.
-
10. Data: 2013-07-14 23:50:40
Temat: Re: co by grupa nie umarła
Od: tá´Ź
kogutek444 wrote:
> jak sobie poradzisz to pojedz do tych baranów co koła przykręcali i im
> wpierdol. Chuje dojebią tak śruby kluczami pneumatycznymi że w drodze
> pomarzyć można o odkręceniu fabrycznym kluczem. Przy okazji niszczą
> felgi. Ale felgi nie ich i im koło chuja to lata.
Kiedy ostatnio widziałeś felgi w silniku?
--
ss??q s? ??u??ou??