    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: co 4-7 pajac ma halogeny ??
    Date: Sat, 18 Dec 2010 10:27:07 +0100

    *Cavallino* w wiadomości news:4d0bbc4c$2$27029$65785112@news.neostrada.pl
    napisał(a):
    > Nie, ale znam ludzi którzy mają.
    > Dokładnie.
    > I lepiej że taki sobie ułatwi, zapalając dodatkowe lampy, niż ma w Ciebie
    > wjechać, bo nie zauważy, nie sądzisz?

    Przykro mi że nie podziele Twojego poglądu, w takiej sytuacji te lampki w
    dzień nic nie dadzą bo osobnik widzi dobrze, a w nocy takie osoby jeżdzić
    nie powinny. Poza tym czy włączenie w moim pojeździe odpustowych lampek nie
    pomoże takiemu osobnikowi? Przecież wg. Twojej teorii będę jeszcze bardziej
    widoczny... tak się składa że postępuje w myśl tej zasady i widząć auto
    nadużywające świateł robie to samo co ów kierownik...

    > Jeśli komuś hamujesz przed nosem tylko ze względu na jego halogeny, to
    > ciężko to inaczej nazwać.

    No niestety to już sobie sam dośpiewałeś...

    > Proponujesz coś innego wobec gości
    > Prosto - ustawiasz lusterko na tryb nocny i większość problemu znika.

    Ale to rozwiązanie połowiczne, ja nie chce by w moim pobliżu jechała łamaga.
    Jak ktoś przy dobrej widoczności odpala wszystko co ma na pokładzie, to albo
    ma problem z jazda, albo z psychiką. Działam tak by zwiększyć dystans między
    nami, dla naszego współnego bezpieczeństwa, przestawienie lusterka nie
    sprawi że słabowidzący nagle odzyska sokoli wzrok, ani nie przybędzie rozumu
    temu co ma nawalone pod kopułą.

    Pozdr