  • Data: 2011-03-29 07:13:01
    Temat: Re: ciuchy harlvarssons
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia (Tue, 29 Mar 2011 00:08:49 +0200) ktos podajacy sie za PawelK vel Pablo
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Elo, przymierzam się do zakupu tego zestawu jutro,
    >
    > Tak, więc jeśli ktoś cos wie na temat tych ciuchów
    > Niech powie teraz lub zamilknie na wieki
    >

    > http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=78:lenox-1&catid=4:kurt
    ki-tekstylne&Itemid=4

    > http://www.halvarssons.pl/motocykle/index.php?option
    =com_content&view=article&id=121:lizard-1&catid=6:sp
    odnie-tekstylne&Itemid=7

    Ja mam dwie pary rekawic od nich i kombinezon skorzany, zona ma kurtke tex. Odnosnie
    jakosci/trwalosci to jest IMO super. Odnosnie membran to faktycznie
    dzialaja a mam porownanie z butami i kurtka z prawdziwym goretexem. Ten
    dryway faktycznie nie przemaka.

    Jesli chcesz troche zaoszczedzic to ciuchami STR/Halvarssons/Jofama
    handluje sklep kobi, odezwij sie do nich sa bardzo pomocni.

    http://www.kobi-sklep.pl/

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/