    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 22 Oct 2015 14:37:55 -0700 (PDT)
    <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    <6...@g...com>
    Subject: Re: circle midpoint + windowing, reverse, REAKTYWACJA
    From: Radoslaw Jocz <r...@g...com>

    > mowilem o liniach, okregi juz mnie troche znudzily ;c

    Wiesz co odcinki wg bresenhama + obcinanie wg cohena sutherlanda to
    ksiazkowy przypadek, jest to naprawde dobry kod,
    nie mozna sie do niczego w ogole przyczepic moim zdaniem.

    Generalnie interesuje sie troche geometria obliczeniowa
    napisalem swoja biblioteke, ktora odpowiada moim potrzebom
    i zrobilem tez kilka innych wynalazkow
    ktore czesto mi sie przydaja ale o tym moze opowiem innym razem.

    Nie chcial bym zbytnio sie uzalezniac od jakiejs platformy,
    (czy miala byc do Java SDK, Android czy nawet C++)
    albo od jakiegos narzedzia firm trzecich,
    z drugiej strony w przyslosci gdy bede musial zrobic cos bardziej
    skaplikowanego byc moze bylo by to dobrym rozwiazaniem
    aby przynajmniej miec wiedze na temat mozliwosci darmowych biblitek.

    > Jak lubisz sie zajmowac takimi rzeczami i nie masz co robic to moze napisz
    procedure do wydajnego rysowania beziera (kubicznego tj przez 4 punkty) albo/oraz
    procedure do rysowania/renderowania wypelnionego ksztaltu
    > zrobionego z paru/nastu bezierow (czego mozna by uzyc do np rysowania czegos w
    stylu fontow true type) - lub jeszcze jakies inne potencjalnie przydatne procedury
    tego rodzaju

    Poki co nie planuje nawet sie za to zabierac,
    bo chcialbym kiedys skonczyc swoj projekt,
    poki co dalem sobie spokoj z planowaniem terminow bo i tak nie jestem w stanie
    nawet ich oszacowac, mimo to ze znaczna wiekszosc pracy mam juz za soba.

    Moje podejscie do projektu to czesto opracowanie pewnej biblioteki
    na podstawie konkretnych potrzeb,
    zrobienie do niej kilku testow co moze ewentualnie skutkowac zrobieniem aplikacji
    uzytkowej.

    Pozniej stwierdzam ze musze zrobic jeszcze dodatkowa funkcjonalnosc
    i w ten sposob robie kolejna biblioteke albo rozbudowywuje poprzednia.

    Dobrze tylko ze od pewnego czasu mam juz z gorki bo rozwiazalem juz wiele trudnych
    problemow (GUI, technologia, algorytmy, biblioteki)
    i obecnie bazuje na moich wczesniejszych osiagnieciach.

    > jest to ciekawy temat moim zdaniem warty pobawienia sie jak ktos ma czas, sam
    ostatnio robie inne rzeczy i nei mam wlasnie tego czasu ale do ew dyskusji moge sie
    właczyc