  • Data: 2014-05-16 11:41:54
    Temat: Re: ciekawy sposób promowania w sumie budżetowego samochodu
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-05-15 19:14, Trybun wrote:
> [...]
    496,Budzetowy_iPhone_trafi_do_sprzedazy_tego_lata___
    spekulacje_.html

    > Poza głupawym tytułem artykułowi nie mam nic do zarzucenia. Mam
    > propozycję do wszystkich "Budżetowców", "Długo łykendowców" itd. przed
    > autoryzowaniem swoim nickiem takich określeń zastanówcie się czy takie
    > płynące z medialnego ogłupiacza idiotyczne terminy potraficie sensownie
    > zdefiniować.

    budżetowy = tani (w swojej klasie oczywiscie)

    C-Elysee, P301 to wlasnie auta tanie jak na swoja klase (bo takie bylo
    zamierzenie producenta) - stad i takie okreslenie.
    Skoda Rapid/Dacia Logan tez pretenduje do aut tanich kompaktow (zamiast
    uzyc wyrazenie 'tanie aukta klasy kompakt' uzywa sie potocznie budzetowe
    - jezyk ewoluuje i nie powstymasz tego)