  • 1. Data: 2012-04-01 14:43:26
    Temat: cichosza miejska
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    witam

    bo cisza ma byc?

    http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/motocyk
    lem-nie-objedziesz-korkow-beda-nowe-przepisy,1779102
    ,3017
    --
    sowa czyHa

  • 2. Data: 2012-04-01 15:01:02
    Temat: Re: cichosza miejska
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 14:43:26 UTC+2 użytkownik sowa napisał:
    > http://motoryzacja.interia.pl/motocykle/news/motocyk
    lem-nie-objedziesz-korkow-beda-nowe-przepisy,1779102
    ,3017
    Znaczy ile dB emituje seryjny motocykl na postoju? Pytamboniewiem.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 3. Data: 2012-04-01 15:02:09
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Pierwszy kwietnia dzisiaj :)

    Drzewo
    www.moto-opinie.info - opinie na temat opon, kasków i akcesoriów do
    motocykla

  • 4. Data: 2012-04-01 15:05:44
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 1 kwietnia 2012, 15:02:09 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
    > Pierwszy kwietnia dzisiaj :)
    Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 5. Data: 2012-04-01 15:09:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 01 Apr 2012 14:43:26 +0200 osobnik zwany sowa wystukał:

    > witam
    >
    > bo cisza ma byc?

    data ;)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2012-04-01 15:45:37
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-01 15:02, Drzewo pisze:
    > Pierwszy kwietnia dzisiaj :)

    ale wszyscy czujni
    :)

    --
    sowa czyHa

  • 7. Data: 2012-04-01 19:53:19
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2012-04-01 15:09, masti pisze:

    > data ;)

    Pewnie tak, ale pamiętam pare lat temu jak jeszcze A4 była tylko w
    planach i na wszelkie imprezy w Rybniku trzeba było przez centrum Gliwic
    jeździć, to chyba właśnie w Gliwicach przy jakichś szpitalach był zakaz
    ruchu dla motocykli.

    ErneST

  • 8. Data: 2012-04-01 21:59:26
    Od: "FanTomas" <k...@g...com>

> [...]

    planach i na wszelkie imprezy w Rybniku trzeba było przez centrum Gliwic
    jeździć, to chyba właśnie w Gliwicach przy jakichś szpitalach był zakaz

    oj był zakaz i dalej jest:)
    na kosciuszki pomiedzy szpitalami "miejskim" i "wojskowym"
    ale jakos mnie tam nigdy nie zatrzymali. pozatym zakaz jest tylko na koncach
    ulicy kosciuszki. jakby kogos tam gliny złapały to mozna mowic ze sie
    wjechało jedną z kilku bocznych uliczek bo tam nie ma nigdzie zakazów:)
    pozdro

  • 9. Data: 2012-04-03 17:59:44
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit
    > 85dB.

    Z jointa :)

    Szymon

  • 10. Data: 2012-04-03 21:37:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-01 15:05, doktorski pisze:
    > Nieno, wiem ze pierwszy. Zastanawiam sie po prostu skad autor wzial limit 85dB.

    Zagramanica obowiazuja takie juz od pewnego czasu. Slyszales kiedys
    nowego choppera/cruisera z wydechami EU - street legal ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X