  • 1. Data: 2015-12-22 15:23:13
    Temat: chyba znalazłem optymalne
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    cenowo rozwiązanie na najbliższe 18 miesięcy.
    Dla moich 3 numerów gadających i internetów.
    Tańsze niż zachwalana mobilna dziewica.
    http://www.anony.ws/i/2015/12/22/fmgroupmobile-bez-t
    elefonu.jpg

    --
    P03

  • 2. Data: 2015-12-22 23:17:53
    Temat: Re: chyba znalazłem optymalne
    Od: h...@g...com

    W dniu wtorek, 22 grudnia 2015 15:23:15 UTC+1 użytkownik P03 napisał:
    > cenowo rozwiązanie na najbliższe 18 miesięcy.
    > Dla moich 3 numerów gadających i internetów.
> [...]

    Zauważyłeś, że zostajesz związany na 18 miechów?
    Dziewica "puszcza" po miesiącu.
    Poza tym za 29,90 dają tyle samo.

    --
    Heniek

  • 3. Data: 2015-12-23 07:29:14
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    elefonu.jpg

    >Zauważyłeś, że zostajesz związany na 18 miechów?
    >Dziewica "puszcza" po miesiącu.
    >Poza tym za 29,90 dają tyle samo.

    Po bliższym przyjrzeniu się stwierdzam iż kwota 1zł
    przez pierwsze 6 miesięcy rekompensuje inne niedogodności.
    No i zasięg PLUSa a nie PLAYa co też dla niektórych
    ma znaczenie.

    --
    P03

  • 4. Data: 2015-12-23 07:36:58
    Od: h...@g...com

    W dniu środa, 23 grudnia 2015 07:29:18 UTC+1 użytkownik P03 napisał:

> [...]
    > przez pierwsze 6 miesięcy rekompensuje inne niedogodności.
    > No i zasięg PLUSa a nie PLAYa co też dla niektórych

    Ok, ale te 18 miesięcy mnie zniechęcają.
    A widelec np. po pół roku ktoś inny zaproponuje coś lepszego?
    ;-)

    --
    Heniek

  • 5. Data: 2015-12-23 08:04:35
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    >Ok, ale te 18 miesięcy mnie zniechęcają.
    >A widelec np. po pół roku ktoś inny zaproponuje coś lepszego?
    >;-)

    Mnie się widzi że będą dokładać Internetu
    aż bokami gigabajty będą wyciekać.
    A z kwot i tak już niskich nie zejdą.
    Taka spiskowa teoria
    :-)

    --
    P03

  • 6. Data: 2015-12-23 08:39:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Ciekawe. I mmsy bezplatne.

  • 7. Data: 2015-12-24 16:02:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <h...@g...com> d...@g...co

    : Ok, ale te 18 miesięcy mnie zniechęcają.
    : A widelec np. po pół roku ktoś inny zaproponuje coś lepszego? ;-)

    IMO niemal na pewno tak będzie. Po co wiązać się z kimś bez potrzeby?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2015-12-25 18:37:33
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 07:29, P03 pisze:

    > Po bliższym przyjrzeniu się stwierdzam iż kwota 1zł
    > przez pierwsze 6 miesięcy rekompensuje inne niedogodności.
    > No i zasięg PLUSa a nie PLAYa co też dla niektórych
    > ma znaczenie.
    Przeczytaj cały regulamin. Zobacz jaka jest opłata aktywacyjna.
    Wklejam kawałek:
    Taryfa/Pakiet Best MOVE free 49,90 Best MOVE free 89,90
    Opłata Abonamentowa
    z rabatem za usługę e-faktura
    49,90 PLN 89,90 PLN
    Opłata Abonamentowa
    za fakturę w formie papierowej
    59,9 PLN 99,90 PLN
    Opłata aktywacyjna
    po udzielonym rabacie
    1,00 PLN 1,00 PLN
    Opłata aktywacyjna
    przed udzieleniem rabatu
    349,00 PLN 349,00 PLN
    Nielimitowane połączenia do wszystkich
    krajowych sieci komórkowych
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    Nielimitowane połączenia na wszystkie
    krajowe numery stacjonarne
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    Krajowe połączenia wideo do wszystkich
    krajowych sieci komórkowych
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    Połączenie na numery +48 801 xxx xxx
    i +48 804 xxx xxx (naliczanie sekundowe)
    0,25 PLN / minutę
    SMS na krajowe numery
    sieci komórkowych
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    MMS na krajowe numery
    sieci komórkowych
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    SMS na numery krajowych
    sieci stacjonarnych
    0,50 PLN / SMS
    Pakiet Internet 10 GB bez limitu
    Cena pakietu Internet
    przed udzielonym rabatem
    29,00 PLN 40,00 PLN
    Cena pakiet Internet
    po udzielonym rabacie
    Bezpłatne (w Opłacie
    Abonamentowej)
    Bezpłatne (w Opłacie
    Abonamentowej)
    Pakiet SMS i MMS do wszystkich
    krajowych sieci komórkowych
    Bezpłatne
    (w Opłacie Abonamentowej)
    Bezpłatne (w Opłacie Bezpłatne (w Opłacie

    --
    animka

  • 9. Data: 2015-12-26 11:48:18
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

> [...]
    > .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Rodzinka udała się na święta w okolice pogranicza i stwierdziła
    iż nie wie czy czasem nie zapłaci za roaming z Białorusią.
    Dodatkowy argument - możliwość samodzielnego wyłączania
    roamingu kodami USSD w FMgroupmobile.pl.
    W ofercie mobilnej dziewicy nie udało się pozyskać na stronie
    żadnych informacji, elektroniczny BOK nie umożliwia nawet
    sprawdzenia stanu roamingu, a białkowy BOK nie działa.
    http://www.anony.ws/i/2015/12/26/FMgroupmobile-kody-
    USSD.jpg
    Dobrze by było gdyby jakiś urząd spełnił swoje zadanie, ujednolicił
    kody USSD i nakazał listę kodów które każda sieć musi mieć,
    w której to liście samodzielne uruchamianie i dezaktywacja
    roamingu międzynarodowego powinna się znaleść obowiązkowo.

    --
    P03

  • 10. Data: 2015-12-26 14:28:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "P03" n5lr4p$dm3$...@d...me

    > Rodzinka udała się na święta w okolice pogranicza i stwierdziła
    > iż nie wie czy czasem nie zapłaci za roaming z Białorusią.

    Znam ten ból... Cyrylica... Kilo po kilo, a nawet pojedyncze bajty...
    Tak pociągnęło mi chyba z 9 pln pod rosyjską granicą, zanim zareagowałem...
    Inni w tych okolicach (Gołdap) tracili setki plnów na gadanie...

> [...]
    > żadnych informacji, elektroniczny BOK nie umożliwia nawet
    > sprawdzenia stanu roamingu, a białkowy BOK nie działa.

    Tam nie ma BOKów. Jest CMOK. :) [pewnie dlatego te problemy...]

    > http://www.anony.ws/i/2015/12/26/FMgroupmobile-kody-
    USSD.jpg
    > Dobrze by było gdyby jakiś urząd spełnił swoje zadanie, ujednolicił

    I żeby skosił od nas (z naszych podatków) kilka miliardów pln
    na swą działalność prolajfną...

    > kody USSD i nakazał listę kodów które każda sieć musi mieć,
    > w której to liście samodzielne uruchamianie i dezaktywacja
    > roamingu międzynarodowego powinna się znaleść obowiązkowo.

    Ja po prostu:

    - wyłączyłem komórkowanie
    - wysłałem m@il do CMOKu i poprosiłem o interwencję

    a CMOK zaproponował mi wyłączenie roamingu międzynarodowego,
    co też uczynił -- chyba po uzyskaniu mojej zgody przesłanej m@ilem.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'