  • 11. Data: 2008-02-13 18:44:04
    Temat: Re: chwila rozrywki
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Myślę, że bez problemu; to tylko kwestia odległości, znaczy, nie wiem, jaką
    > prędkość rozwija gołąb, ale w ciągu sekundy chyba nie zaleci daleko, nawet
    > bez tej karty SDHC 4GB dyndającej u obrączki...

    Jak jest większa, to też nie ma problemu. Wystarczy ich odpowiednia liczba
    i średnia 4GB/sec jest osiągalna.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2008-02-13 20:25:58
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Morpheus is fighting Szymon Sokół!

    > Myślę, że bez problemu; to tylko kwestia odległości, znaczy, nie wiem, jaką
    > prędkość rozwija gołąb, ale w ciągu sekundy chyba nie zaleci daleko, nawet
    > bez tej karty SDHC 4GB dyndającej u obrączki...

    Zamrozić, przywiazać kartę, wystrzelkić z działka do kurczaków?

    Sławek
    --
    ________ Q: How many Scorpios does it take to change a lightbulb ?
    _/ __/ __/ A: None - they'd rather sit in the dark.

  • 13. Data: 2008-02-14 10:43:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 11:52:19 +0100, wer napisał(a):

    > http://przekroj.pl/index.php?
    option=com_content&task=view&id=3418&Itemid=51

    > Artykuł w Przekroju, śmieszny w sumie,

    No właśnie też ostatnio przeczytałem i ręcę załamałem, bo już normalnie
    nie ma chyba w .pl skrawka papieru, który by coś sensownie pisał.
    Pamiętam przekrój jeszcze z dzieciństwa, przygody Filutka mnie wciągnęły
    i tak już z mniejszymi/większymi przerwami zostałem przy czytaniu tego
    tygodnika. No ale ostatnio coraz gorzej nawet i tutaj :/

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-02-15 19:37:33
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in message

> [...]
    > prędkość rozwija gołąb, ale w ciągu sekundy chyba nie zaleci daleko, nawet
    > bez tej karty SDHC 4GB dyndającej u obrączki...

    A o jakich golebiach mowimy?

  • 15. Data: 2008-02-15 19:39:37
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia piątek 15 lutego 2008 20:37, Kajetan napisał(a):

    > "Szymon Sokół" <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in message

    > A o jakich golebiach mowimy?

    O afrykańskich ;)

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 16. Data: 2008-02-18 00:31:23
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

> [...]

    > prędkość rozwija gołąb, ale w ciągu sekundy chyba nie zaleci daleko, nawet
    > bez tej karty SDHC 4GB dyndającej u obrączki...

    W ciagu sekundy przeleci jakies 36m :)

    F.

  • 17. Data: 2008-02-18 09:44:19
    Od: wer <b...@n...pl>

    f...@s...poczta.onet.pl napisał(a):

    > W ciagu sekundy przeleci jakies 36m :)

    Może użyć jaskółek afrykańskich? I na łupinach orzecha kokosowego wypisana
    informacja? Jaskółki są
    trochę szybsze niż gołębie.

    wer