  • 61. Data: 2016-01-12 13:40:51
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:n72b8c$hb0$1@dont-email.me...

    > Mein Kampf była pełna takich fraz.
    > Możesz być z siebie dumny

    Czy zechciałbyś zacytować tu ze 2-3 takie "frazy"?
    Bo jeśli masz rację, to ta Mein Kampf to całkiem mądra lektura...

  • 62. Data: 2016-01-12 13:44:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Chrapiacemu ?

    Właśnie twierdzę, że jemu najbardziej przeszkadza.
    Niestety często nie łączy chrapania z niewysypianiem się.

    > A nie ma przypadkow, gdy chrapiesz, a bezdechu nie ma ?

    Chrapanie to EFEKT akustyczny obstrukcji dróg oddechowych...

    > Nie wiesz ? To jak wygladaja badania lekarskie na PJ w Chicago ?

    Nie wiem, swoje miałem zrobione w Polsce.
    W USA tylko mi przekabacili na amerykańskie.
    I co kilka lat ważność prawka jazdy Ci wygasa, w urodziny.
    Musisz właśnie iść na kontrolę widzenia, dużo więcej niż
    "odczytaj dolny rząd". Chrapania faktycznie nie sprawdzają :-)

  • 63. Data: 2016-01-12 13:52:43
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 13:40, Pszemol wrote:

    > Czy zechciałbyś zacytować tu ze 2-3 takie "frazy"?
    > Bo jeśli masz rację, to ta Mein Kampf to całkiem mądra lektura...

    Toż to programowe myślenie NSDAP - Narodowo*socjalistyczna* Niemiecka
    Partia Robotników.
    Hitler odbierał dzieci biednym rodzinom uznając je niezdolne do ich
    wychowywania. Analogia do tego co wypisuje Cavallino jest wręcz porażająca.
    Typowe myślenie socjalisty.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 64. Data: 2016-01-12 14:10:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-12 o 13:44, Pszemol pisze:

    > Chrapanie to EFEKT akustyczny obstrukcji dróg oddechowych...

    Że niby stolec utknął w drogach oddechowych?
    Często się to zdarza?

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2016-01-12 15:37:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Że niby stolec utknął w drogach oddechowych?
    >Często się to zdarza?

    Pszemololo jest z tych, którzy na siłę chcą błyszczeć szerokim zasobem słów,
    których znaczenia nie znają - co chwila odsyłam go do słownika, ale w tych
    momentach staje się jeszcze bardziej uparty.

  • 66. Data: 2016-01-12 16:59:05
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.01.2016 o 08:53, quent pisze:

    > Mein Kampf była pełna takich fraz.
    > Możesz być z siebie dumny

    Ty z siebie nie, bo kretyńska demagogia nie jest usprawiedliwieniem dla
    niewiedzy, anarchii i nieumiejętności zrozumienia problemu.

  • 67. Data: 2016-01-12 16:59:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.01.2016 o 13:52, quent pisze:

    > Toż to programowe myślenie

    Zacytuj.
    Potrafisz?
    Czy tylko pluć w necie umiesz?

  • 68. Data: 2016-01-12 19:16:08
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 16:59, Cavallino wrote:

    > Ty z siebie nie, bo kretyńska demagogia nie jest usprawiedliwieniem dla
    > niewiedzy, anarchii i nieumiejętności zrozumienia problemu.

    Piszesz jakbyś nie był dumny ze swoich faszystowskich zapędów.
    O jakiej anarchii piszesz? Nic o anarchii nie wspominałem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 69. Data: 2016-01-12 19:17:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-12 16:59, Cavallino wrote:

    > Zacytuj.
    > Potrafisz?
    > Czy tylko pluć w necie umiesz?

    Ależ to *Twoje* poglądy!
    Nie pluję - zwyczajnie kojarzą mi się z programem NSDAP - poczytaj sobie
    skoro nie kojarzysz - odnajdziesz się w tym na bank.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 70. Data: 2016-01-12 19:44:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Właśnie twierdzę, że jemu najbardziej przeszkadza.
    >Niestety często nie łączy chrapania z niewysypianiem się.

    Chrapiacy spi calkiem dobrze, niewyspana chodzi zona :-)

    http://www.medonet.pl/zdrowie/zdrowie-dla-kazdego/ch
    rapanie-przyczyny-i-metody-zwalczania,artykul,171375
    8.html
    "Lekarze twierdzą, że 60 proc. dorosłych chrapie w tzw. fizjologiczny
    sposób i nie jest to szkodliwe dla zdrowia"

    Co prawda 40% to sporo ...

> [...]
    >I co kilka lat ważność prawka jazdy Ci wygasa, w urodziny.
    >Musisz właśnie iść na kontrolę widzenia, dużo więcej niż

    A co jeszcze ?
    To sie teraz dopytaj jak wygladaja pierwsze badania na PJ ... tak samo
    ?

    J.