  • 1. Data: 2011-03-27 15:05:52
    Temat: choppery 50ccm Warto i jakie są??
    Od: lewypiotrek <piovip@_NOSPAM_autograf.pl>

    Bardzo się napaliłem na choppera 50ccm , lecz kingway'a mi odradzają wiec
    może są jeszcze jakieś choppery 50ccm inych firm na których sobie pojeżdżę
    przynajmniej ze dwa sezony :D ?? i najlepiej jak by nie przekraczały 3tyś
    :) Z góry dziękuje!

  • 2. Data: 2011-03-27 15:21:43
    Temat: Re: choppery 50ccm Warto i jakie są??
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "lewypiotrek" <piovip@_NOSPAM_autograf.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > może są jeszcze jakieś choppery 50ccm inych firm na których sobie
    > pojeżdżę przynajmniej ze dwa sezony :D ?? i najlepiej jak by nie

    Założ jeszcze jeden wątek. Chcesz żeby Ci ktos wysłał pocztą? Poszukaj na
    allegro, w ogłoszeniach. Albo ukradnij komuś. Ewentualnie idź do księdza w
    swojej parafi i poproś go. On Ci kupi. Oni pomagają swoim wiernym.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2011-03-27 16:51:33
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Ewentualnie idź do księdza w
    swojej parafi i poproś go. On Ci kupi.

    Ochlon chlopie - moze to dziecko

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 4. Data: 2011-03-27 16:54:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > *** "Grzybol"
    > Ewentualnie idź do księdza w
    > swojej parafi i poproś go. On Ci kupi.
    > Ochlon chlopie - moze to dziecko

    Dzieci dzisiaj szybko się uczą. A i księża je baaardzo lubią. Więc czemu
    nie? :-)

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-03-27 17:09:12
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dzieci dzisiaj szybko się uczą. A i księża je baaardzo lubią. Więc czemu
    > nie? :-)

    To fakt - trudno sie z toba nie zgodzic.
    Zwlaszcza ze to lewy Piotrek.
    Prawi juz z definicji sa trudniejsi.

    erg

  • 6. Data: 2011-03-27 17:29:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Grzybol"
    Dzieci dzisiaj szybko się uczą. A i księża je baaardzo lubią. Więc czemu
    > nie? :-)

    Jestes zepsuty :)

    T.

  • 7. Data: 2011-03-28 07:53:12
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

> [...]
    > przynajmniej ze dwa sezony :D ?? i najlepiej jak by nie przekraczały 3tyś

    Są takie które warto - Aprilia Red Rose 50, aprilia classic 50, gilera
    eaglet 50
    znajdź sobie taką, nawet jeżeli miałbyś ją sprowadzić będzie storazybardziej
    warto niż chińczyka i będzie cieszyć dłużej niż dwa sezony.
    --
    Jackare