  • 11. Data: 2009-11-20 17:49:49
    Temat: Re: chinska ciekawostka
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:he6e50$iek$1@inews.gazeta.pl...

    > "Sony". :) Przeciez to paskudna podrobka, a w zasadzie nawet nie
    podrobka.

    Prawdziwa lepsza? Przecież z tej samej taśmy schodzi :)

    > Swoja droga zauwazylem, ze na allegro jest wiecej tego typu wynalazkow,
    > cenach, ktore wskazuja, ze zdaniem sprzedajacego ten szajs ma jakas
    > wartosc.

    w cenach, które mają kupującemu sugerować, że ma to jakąś wartość :)

    e.

  • 12. Data: 2009-11-20 23:06:10
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    entroper wrote:
    > Prawdziwa lepsza? Przecież z tej samej taśmy schodzi :)

    Tak, z tej samej, co webcamy za dolara i huby usb za 10 centow. :) To jest
    badziewie z plastikowymi soczewkami, malenka matryca CMOS, bez AF...

    > w cenach, które mają kupującemu sugerować, że ma to jakąś wartość :)

    Ano.

    k,

  • 13. Data: 2009-11-21 13:41:04
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a co nie tak?
    > klientów sprzedającemu naganiasz?

    -----------------

    poczytajcie na:
    http://forum.pcformat.pl/thread-91415-post-852932.ht
    ml#pid852932

    Pewien gość tam napisał:

    Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
    Witam! Otóż mam dwa problemy ze sprzętem.
    Jeden z kamerą Sony DVX-900 a drugi z moim kompem ale o tym zaraz najpierw
    kamera.

    Więc tak mam tą kamere tylko że robi strasznie słabe zdjęcia. Na oudowie
    kamery pisze że ma 16.0 mega pixels a jak zrobie zdjęcie to niema nawet
    chyba 2 mega pixeli i zdjęcia da się robić w dzień bo w nocy nawet jak się
    flesza włączy to zdjęcia są strasznie ciemne.

    Teraz problem z kompem.
    Otóż gdy włączam kompa to czasem sie robi coś takiego że ładuje się ten
    pasek Windowsa a zaraz po tym ekran się robi czary dioda na monitorze sie
    robi pomarańczowa i pisze Power Saving Mode czy coś takiego.
    Proszę o szybko odpowiedź

    --------------
    Ktoś mu odpowiedział:

    E: Problem z Kamerą Sony DVX-900 oraz z kompem
    Kamerka: Poszperaj w ustawieniach, może nie zmieniłeś rozdzielczości. Nie
    robisz czasem zdjęć pod światło?
    P.S. Kamerki ogólnie nie służą do robienia zdjęć Oczko

    Komp: Jak jest ten pasek windowsa i pokazuje się "Power Saving Mode" to
    dalej nic się nie dzieje?

    ----------------
    Gosc znowu:
    Kamera: Wiem ale nawet jak kameruje to jest słaba jakość i to bardzo. I
    niema w ustawieniach nic o rozdzielczości
    Komp: Nom komp jest włączony świeci sie Power tylko monitor tak jakby się
    sam wyłącza. A jak wyłącze i włącze monitor to zaraz on znowu się sam
    wyłączy. A jak zresetuje kompa to już wszystko jest ok.

    -----------
    Inny : No właśnie.ja mam ten sam problem moja kamera robi bardzo ciemne
    zięcia a instrukcja jest nie po polsku i nie za bardzo kumam o co w niej
    chodzi błagam pomóżcie.i jeszcze jedno pytanie czy można do takiej kamery
    wgrać polskie menu??????

    ===========================

    Ludzie kupuja podróbki, a potem sie dziwia, że to sie nawet nie zbliza do
    parametrów jakie tam sa opisane.

    J.

  • 14. Data: 2009-11-21 13:48:56
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

    W uzupełnieniu: znalazłem cos takiego na stronie
    http://www.forum.fotoexpert.pl/topics46/18619.htm

    ---
    witam,
    znalazłem na allegro pod TYM linkiem kamerkę OLIMPIC DVX-900. Kamerkę mam
    zamiar wykorzystywać do nakrywania od czasu do czasu filmików "rodzinnych"
    itp. zależy mi na niskiej cenie.

    Moje pytanka to: Czy warto? Czy i jeżeli tak to czym różni się ona od SONY
    DVX-900

    ----
    ktos odpowiedział?

    Sony nigdy nie produkowało kamer o takim oznaczeniu i nie stosuje kart
    pamięci SD w swoich produktach, wyłącznie karty Memory Stick.

    MX-7000, DVX-R580, DVX-750, DVX 600R, DVX-800, DVX-801, DVX-900 z naklejkami
    Sony, Canon, Olimpic, Macoya, Venus, Cansonic, Focusco również znane jako
    JVC DV7 (w UK) to... najnowsze międzynarodowe oszustwo jakiejś gangsterki.

    Próbują to wciskać na całym świecie. Polska, Litwa, Ukraina, Grecja i
    Rumunia (sprzedają to u nich Cyganie), Niemcy (tu z kolei Turcy), Kanada,
    USA itd. Ceny od kilkudziesięciu euro/dolarów do... kilkuset! Za kamerkę
    internetową 1.3Mpix w ładniejszym opakowaniu w większości przypadków
    działającą do 5 minut albo wcale. :( Tu są parametry tego szajsu -
    http://www.cansonic.com/shop/item.asp?itemid=2

    Informacje na temat tego oszustwa i więcej szczegółów w komentarzach
    (wszystko po angielsku) http://www.dataman.ro/200...-800-camcorder/ Stąd
    właśnie wziąłem wszystkie informacje.

    Nie dajcie się kroić i nie bądźcie pazerni! Nie da się kupić NOWEJ kamery z
    prawdziwego zdarzenia za tak małą kasę (najtaniej widziałem za 250 PLN na
    Allegro).

    =========================

    Sprawa sie wyjaśniła. To badziew!
    Niestety jak ktos sie nie zna moze sie naciać, a potem dziwic sie czemu to
    takie ch..... jest?

    j.

  • 15. Data: 2009-11-23 15:05:45
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Tak, z tej samej, co webcamy za dolara i huby usb za 10 centow. :) To
    jest
    > badziewie z plastikowymi soczewkami, malenka matryca CMOS, bez AF...

    oryginał ma szklane soczewki? :)

    e.

  • 16. Data: 2009-11-24 06:20:03
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    entroper wrote:
    > oryginał ma szklane soczewki? :)

    Ty pytasz powaznie? Pod marka Sony (ani zadna inna z "duzych") w ogole nie
    ma sprzetu tej "klasy", o ile w ogole mozna tu mowic o jakiejkolwiek
    klasie. Chyba dopiero Toshiba zdecydowala sie wejsc na taka skale do
    low-endu, wypuszczajac serie Camileo (ktore rzecz jasna bija na glowe
    wspomniany wczesniej wynalazek - i nie sadze, by mialy plastikowe
    soczewki).

    To cos z allegro to mniej wiecej ten sam poziom, co to:
    http://allegro.pl/item819925722.html
    ...albo to:
    http://allegro.pl/item827644445.html
    Prosty kompakt sprzed 5 lat bije to cos na glowe, o wspolczesnych,
    przecietnych komorkach nie mowiac.

    Inna sprawa, ze poziom swiadomosci nabywcow faktycznie jest bardzo niski,
    skoro tak duza popularnoscia ciesza sie chocby takie cuda (gdy tymczasem
    przyzwoity, nowy kompakt mozna miec za praktycznie te same pieniadze):
    http://allegro.pl/item820464935.html
    ...ktore nawet jako zabawka dla dzieci sa kiepskie (brak autofocusa, stala
    ogniskowa, kiepska optyka i plastikowa szybka ochronna, "kamerkowa"
    matryca CMOS, kiepskie algorytmy przetwarzania obrazu, wyswietlacz
    wielkosci paznokcia). Chyba, ze ktos kupuje cos takiego 5-latkowi.

    k,

  • 17. Data: 2009-11-24 21:09:43
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    > Ty pytasz powaznie?

    poważnie, ale tylko o soczewki, resztę rozumiem :). Wydaje mi się, że
    nawet w markowym sprzęcie w tej chwili daje się plastik.

    e.

  • 18. Data: 2009-11-24 21:40:23
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    entroper wrote:
    > Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > poważnie, ale tylko o soczewki, resztę rozumiem :). Wydaje mi się, że
    > nawet w markowym sprzęcie w tej chwili daje się plastik.

    Roznie. Ostatnio Koreancy "wymyslili" (stary sposob z Pilkington)
    produkcji malych (fi < 6mm) szklanych asfer. Jakosc powierzchni duzo
    lepsza niz plastik, a koszt przy ichniej technologii niewielki. Market
    tylko i wylacznie kamery do komorek (i inne o takich rozmiarach).

    --
    Jerry1111

  • 19. Data: 2009-11-25 12:03:00
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > Niestety jak ktos sie nie zna moze sie naciać, a potem dziwic sie czemu to
    > takie ch..... jest?

    rozdzielczosc interpolowana... jak to sie osiaga...:)
    z tak lipnej rozdzielczosci
    (640x480) pixels up to 15 fps ; (320x240) pixels up to 20 fps

    rf