  • Data: 2009-02-24 08:37:42
    Temat: Re: chcieliscie to macie :)
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <i...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Easy wrote:

    > i mowi to facet ktory sam ma konto na NK.. ciekawe ;) ;)

    ale jednak jest róznica w posiadaniu swojego konta oraz konta fikcyjnego.
    Ja tam mam zablokowane w ogole odbieranie zaproszeń od kont fikcyjnycyh. Na
    liście (prócz jednego wyjątku) nie mam _żadnych_ kont fiklcyjnych, wszelkich
    "wszytskie kubusie swiata", czy osob, ktore kiedys widzialem ale ich po
    prostu nie znam.
    Można więc NK traktować "poważnie"

    Mozna wiec sie pośmiac, jesli sie ma ochote - co nie?

    Kuba (aka cita) gg:1461968
    www.autoeden.com.pl www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI