-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 15 Sep 2013 18:06:49 +0200
From: PlaMa <m...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
<l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
<l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
<l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
<7...@p...pl.invalid>
<l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
<3...@p...pl.invalid>
<l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
<l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl> <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
<l0q34a$i61$1@news.icpnet.pl> <l0sa4e$g0n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
In-Reply-To: <l0sa4e$g0n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 130915-0, 2013-09-15), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 9
Message-ID: <5235db1a$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.145.58
X-Trace: 1379261210 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.12.145.58:35093
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504709
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-12 13:55, Jan Koval pisze:
> Już dawno zauważono, że jeśli silnik parowy dołączyć do generatora prądu stalego
> i tym prądem zasilić lokomotywę to będzie to efektywniej wykorzystana energia.
> Tak działają lokomotywy spalinowe.
a nie z powodu skrzyń biegów, które by nie wytrzymywały typowych
kolejowych eksploatacji?
Następne wpisy z tego wątku
- 15.09.13 18:10 PlaMa
- 15.09.13 18:15 masti
- 15.09.13 19:08 John Kołalsky
- 15.09.13 19:36 masti
- 15.09.13 19:38 k...@g...com
- 15.09.13 19:41 b b
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=