eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 15 Sep 2013 18:06:49 +0200
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0p9md$hde$1@news.icpnet.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l0piv5$t8b$1@news.icpnet.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <l0pmvr$2oq$1@news.icpnet.pl>
    <5...@p...pl.invalid>
    <l0pot1$55v$1@news.icpnet.pl> <l0pplb$88l$1@node2.news.atman.pl>
    <l0pq15$6l7$1@news.icpnet.pl> <l0pt24$80a$1@node1.news.atman.pl>
    <l0q34a$i61$1@news.icpnet.pl> <l0sa4e$g0n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    In-Reply-To: <l0sa4e$g0n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 130915-0, 2013-09-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 9
    Message-ID: <5235db1a$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.145.58
    X-Trace: 1379261210 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.12.145.58:35093
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504709
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-09-12 13:55, Jan Koval pisze:

    > Już dawno zauważono, że jeśli silnik parowy dołączyć do generatora prądu stalego
    > i tym prądem zasilić lokomotywę to będzie to efektywniej wykorzystana energia.
    > Tak działają lokomotywy spalinowe.

    a nie z powodu skrzyń biegów, które by nie wytrzymywały typowych
    kolejowych eksploatacji?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: