    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ceny telefonów w Play co się stało ?
    Date: Sun, 13 Feb 2011 16:08:37 +0100

    On Sun, 13 Feb 2011 13:56:19 +0100, MarekM wrote:
    >Jedna uwaga: UKE ustanawia MAKSYMALNE stawki MTR, jakie może pobierać
    >operator. Jakoś tak dziwnie się składa, że żaden nie chce mniej ;-)

    Ale w tym przypadku chodzi o cenniki juz detaliczne, tu widac wladza
    UKE nie bardzo siega, bo od pewnego czasu Play jest jakby
    przesladowany przez innych.

    No i cos mi sie widzi ze obecne stawki MTR dla wielkiej trojki sa juz
    zblizone do "rzeczywistych", dalsze nieuzasadnione zmniejszanie moze
    prowadzic do naduzyc ..

    J.