  • Data: 2009-01-22 11:36:13
    Temat: Re: ceny motocykli w 2009r.
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy można się spodziewać, że w związku z ogólnoświatowym kryzysem
    > pozostana
    > na rozsądnym poziomie - powiedzmy na takim samym >jak pod koniec 2008r?

    Co do cen to ostatnio znalazlem w motocyklu cennik
    suzuki z 1997 roku: http://tenere.xt.pl/cennik1997.jpg

    Swoja droga w porownaniu np z cennikiem z 2008 r , co dziwne ceny
    bandita1200 oraz gsxr750 sa praktycznie identyczne.

    A co do pytania to w/g mnie ceny wzrosna na 99% .

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100