  • Data: 2010-01-20 21:39:01
    Temat: Re: ceny elementów np. TME
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip Ozimek" <f...@m...polbox.pl> napisał w wiadomości
    news:hj7e4b$47k$2@inews.gazeta.pl...

    > Co z tego że niższe, skoro zawartość sklepu nie pokrywa się ze stanem
    > faktycznym, nigdy nie wiesz co dostaniesz z zamówienia i czy będzie to ten
    > sam producent.

    Ja bym nawet powiedział bardziej dosadnie - nigdy nie wiesz co mają
    na stanie i kiedy zrealizują zamówienie... bo jak się je już złoży
    to nikt z AVT nie raczy wysłać maila w stylu "mamy to i to,
    a na tamto przyjdzie czekać xxx". Ostatnie dwa zamówienia u nich
    mi spadły z racji fatalnej obsługi handlowca (zwodzenie że coś co
    chciałem zamówić "będzie za tydzień", "za dwa", a na końcu
    "niech pan zapyta w dziale technicznym", itd.).
    Jednego klienta mniej mają.

    Pozdr. TC