  • Data: 2011-12-13 13:54:49
    Temat: Re: ceny dysków twardych
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam SSD ale ostatnio gawędząc sobie przy okazji innych zakupów w
    > komputroniku ze sprzedawcą zostałem zastrzelony stwierdzeniem "na każde
    > sprzedane 10 SSD 6 wraca na gwarancji"

    Może coś w tym być, jeden z dysków SSD "zarżnąłem" w około rok
    użytkowania, został mi wymieniony na gwarancji na inny, całkiem nowy.
    W między czasie inny po 3-4 miesiącach też zaczyna sypać błędami i
    szykuję się do kolejnej reklamacji.
    Fakt, że nie były to jakieś topowe wersje Inteli, lecz coś z niższej
    półki, ale gdy firma udziela 3 lata gwarancji na swój produkt, to
    chociaż dla własnego dobrego imienia mogli by dotrzymać tego czasu
    bezawaryjnego działania. A tu kicha z tymi SSD.