  • 11. Data: 2022-09-06 12:16:10
    Temat: Re: ceny ON
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-09-05 o 23:26, sirapacz pisze:

> [...]
    jpg

    > to nie pełna prawda
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/fo58PXQZtFT8Rijt
    XaPY2JMGBf48OV
> [...]
    > Potem gwałtowny skok z 2.20 na 3.70 w kilka miesięcy.
    > Nie wszystko wina PISu, ale nikt normalny nie postrzega nas już jako
    > dobrego i bezpiecznego miejsca na lokowanie kapitału. Podejrzewam, że
    > waluta się wzmocni dopiero po zmianie władzy u nas....
    >
    > Nie zmienia to faktu, że cany paliwa spokojnie mogłyby być niższe w
    > Polsce. Spadną przed najbliższymi wyborami. Im bardziej teraz podkręcona
    > będzie cena i z im wyższego pułapu będzie potem "tanieć" tym bardziej
    > pis będzie cacy.
    > Podkręcić zyski teraz by było z czego schodzić przed wyborami

    Sprzedaż detaliczna paliwa w Orlenie to 7% obrotów.To margines...
    T.

  • 12. Data: 2022-09-06 12:40:18
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-09-2022 o 12:16, T. pisze:

    jpg

    XaPY2JMGBf48OV

    > Sprzedaż detaliczna paliwa w Orlenie to 7% obrotów.

    A jak to się ma do tego na co odpowiedziałeś?

  • 13. Data: 2022-09-06 12:44:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2022-08-30 o 15:53, J.F pisze:

    >Już odpowiadam - temu, że przy takich cenach ludzie cały czas kupują.
    >Więc dlaczego nie ustawić ceny jeszcze wyżej?
    >Tak to się +/- odbywa w tzw. kapitalizmie. Sprzedający stale podnosi
    >cenę i sprawdza, czy kupujący nadal kupują. Jeżeli kupują, to podnosi
    >o kolejny szczebelek wyżej. Nie ma tu ograniczeń.

    A tu widzisz - kapitalizm regulowany, czyli jak za duzo zarobisz, to
    wybory przegrasz :-)

    >Poza tym, że aż cena osiąga poziom, przy którym nie udaje się
    >sprzedać odpowiedniej ilości paliwa i fabryka zaczyna produkować do
    >magazynu. Gdy magazyny się wypełnią, wtedy dopiero jest motywacja do
    >obniżenia ceny.

    No to o co chodzi z tym ON - benzyne klienci przestaja kupowac przy
    nizszszej cenie?

    J.

  • 14. Data: 2022-09-06 12:46:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-09-06 o 12:40, Cavallino pisze:

    jpg

    XaPY2JMGBf48OV

    > A jak to się ma do tego na co odpowiedziałeś?

    Że nie ma się o co kłócić. Ceny paliwa nie mogą być istotnie niższe niż
    za granicą, bo by cysterny stąd wyjeżdżały.
    T.

  • 15. Data: 2022-09-06 13:20:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-09-2022 o 12:46, T. pisze:

    jpg

    XaPY2JMGBf48OV

    > Że nie ma się o  co kłócić.

    Nie widzę związku między sprzedażą na własnych stacjach a ceną paliwa
    ogólnie.

    Ceny paliwa nie mogą być istotnie niższe niż
    > za granicą, bo by cysterny stąd wyjeżdżały.

    Ale są niższe i zawsze były.
    Wczoraj w TVN Turbo mówili, że w DE to już 10 zł.

  • 16. Data: 2022-09-06 13:48:30
    Od: rAzor <k...@n...il>

    Cavallino pisze:

    > Ale są niższe i zawsze były.
    > Wczoraj w TVN Turbo mówili, że w DE to już 10 zł.

    W DE się nie płaci złotówkami (PLN) tylko EUR !Baczność! PREZES !Spocznij!
    ustawił kurwy (kurs wymiany) na poziomie 3 złociszy za jednostkę zwaną
    juro...

    --
    Ciurlać CSU!
    Suszyć lewaków.

  • 17. Data: 2022-09-06 14:12:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Naprawde?
    To komu oni sprzedają?

    Owszem, zasilaja prawie caly polski rynek paliw (szczegolnie teraz, po
    fuzji), ale przeciez stacji maja wiecej niz 7% ?

    Asfalty, OO, paliwo lotnicze ? Czy hotdogi i wodka?

    >Że nie ma się o co kłócić. Ceny paliwa nie mogą być istotnie niższe
    >niż za granicą, bo by cysterny stąd wyjeżdżały.

    Sa jeszcze podatki. Hurtem taniej, w detalu drozej.

    Jak pamietasz, to kiedys przyjezdzaly cysterny do nas, tylko nie
    bardzo wiadomo - hurtem taniem,
    czy oszustwo podatkowe.

    Tak czy inaczej - ropa wariuje, ale mnie roznica benzyna/ON
    zastanawia.

    J.

  • 18. Data: 2022-09-06 14:51:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-09-2022 o 13:48, rAzor pisze:

    > W DE się nie płaci złotówkami (PLN) tylko EUR

    pewnie dali radę przeliczyć....

  • 19. Data: 2022-09-06 15:36:54
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.08.2022 o 17:38, cef pisze:

    > na Węgrzech

    Jak "na Węgrzech"?
    W Węgrzech!
    Bądźmy konsekwentni.
    Jacek

  • 20. Data: 2022-09-06 17:33:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Sep 2022 15:36:54 +0200, Jacek wrote:
    > Jak "na Węgrzech"?
    > W Węgrzech!
    > Bądźmy konsekwentni.

    Jestesmy ... lubimy wyjatki :-)