-
11. Data: 2010-03-30 11:58:14
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: BoDro <b...@l...pl>
Robert_J pisze:
> Uważasz że tak zagmatwany cennik na stronie byłby jasny dla
> czytającego? Znam swoich klientów, cennik mam bardzo jasny, a i tak nie
> ma dnia żeby któryś nie dzwonił i pytał o oczywiste rzeczy :-)).
Od wyjaśniania zawiłości cennika i wątpliwości klienta jest BOK,
infolinia czy akwizytor. Oczywiście, mogę sobie przydreptać do biura
i wziąć cennik na papierze, ale chyba świat się nieco do przodu posunął
i najważniejszy dla klienta dokument - czyli oferta cenowa - powinien
być równolegle stawiany w sieci...
--
Bogdan
-
12. Data: 2010-03-30 13:08:04
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: "Piotr" <b...@g...pl>
> Od wyjaśniania zawiłości cennika i wątpliwości klienta jest BOK,
> infolinia czy akwizytor. Oczywiście, mogę sobie przydreptać do biura
> i wziąć cennik na papierze, ale chyba świat się nieco do przodu posunął
> i najważniejszy dla klienta dokument - czyli oferta cenowa - powinien
> być równolegle stawiany w sieci...
A próbowałeś poprosić, żeby ci przesłali mailem?
P.
-
13. Data: 2010-03-30 13:21:39
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: BoDro <b...@l...pl>
Piotr pisze:
> A próbowałeś poprosić, żeby ci przesłali mailem?
ale to nie o to chodzi... Jak wspomniałem - nie mam problemu z
"zahaczeniem" o biuro kablówki, bo mam po drodze.... Chodzi o zasadę:
informacje handlowe niezbędne klientowi - w tym cenniki, regulaminy itp.
- powinny być dostępne w sieci. I tylko tyle.
--
Bogdan
-
14. Data: 2010-03-30 14:29:30
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: "Robert_J" <r...@w...pl>
> Chodzi o zasadę: informacje handlowe niezbędne klientowi -
> w tym cenniki, regulaminy itp. - powinny być dostępne w
> sieci. I tylko tyle.
90 procent firm (z każdej branży, chyba tylko prócz sklepów)
nie podaje na stronach swoich cenników :-). Masz za to
numery telefonów, maile itp.
-
15. Data: 2010-03-30 21:01:36
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: "Ianus" <U...@o...pl>
Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hos9me$mkn$...@i...gazeta.pl...
>> Nie ma takiego obowiązku.
> Czyli dobra wola? Zamieszcza tylko te dokumenty, które mu pasują?
> Regulaminy tak, cenniki nie :-). Ciekawa filozofia...
Przede wszystkim nie ma obowiązku posiadania strony www. A jak już stronę ma
to może tam zamieszczać co chce. Taka filozofia.
JS
-
16. Data: 2010-03-30 22:33:21
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-03-30 23:01, Ianus wrote:
> Przede wszystkim nie ma obowiązku posiadania strony www. A jak już
> stronę ma to może tam zamieszczać co chce. Taka filozofia.
Niezupełnie. Są podmioty, które mają obowiązek utrzymywania
specyficznych stron internetowych i zamieszczania na nich konkretnych
informacji. Nazywa się to BIP.
-
17. Data: 2010-03-31 18:31:20
Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
Od: noy <j...@k...mati.com.pl>
> raczej nie. Znalazłem tylko cenniki promocji. No chyba że im wyszło, iż
> wszyscy klienci biorą telewizję, net czy telefon wyłącznie w promocji :-)
2 lata temu uparłem się na internet od neti bez promocji, 99 zł
miesięcznie.
Podpisałem umowę bo była taka pozycja w cenniku ale później zaczęły się
schody, nie mogli tej umowy zarejestrować w swoim systemie. Odpalali
usługę chyba 2 miesiące, w końcu po moich groźbach włączyli no ale
rachunek przychodził 50 zł tak jak w promocji. I teraz mam zgrzyt bo
potrzebowałem internet na 5 miesięcy a oni twierdzo ze mam 3 lata z nimi
kontrakt. I do dzisiaj rachunki przysyłają.
WG mnie powinien być zakaz wszelkich promocji których wynikiem jest
kontrakt terminowy.
Konkretny cennik + umowa z 1-3 miesięcznym terminem wypowiedzenia tak to
powinno wyglądać.