  • 11. Data: 2010-03-30 11:58:14
    Temat: Re: cennik usług na stronie operatora
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Robert_J pisze:

    > Uważasz że tak zagmatwany cennik na stronie byłby jasny dla
    > czytającego? Znam swoich klientów, cennik mam bardzo jasny, a i tak nie
    > ma dnia żeby któryś nie dzwonił i pytał o oczywiste rzeczy :-)).

    Od wyjaśniania zawiłości cennika i wątpliwości klienta jest BOK,
    infolinia czy akwizytor. Oczywiście, mogę sobie przydreptać do biura
    i wziąć cennik na papierze, ale chyba świat się nieco do przodu posunął
    i najważniejszy dla klienta dokument - czyli oferta cenowa - powinien
    być równolegle stawiany w sieci...

    --
    Bogdan

  • 12. Data: 2010-03-30 13:08:04
    Od: "Piotr" <b...@g...pl>

> [...]
    > i wziąć cennik na papierze, ale chyba świat się nieco do przodu posunął
    > i najważniejszy dla klienta dokument - czyli oferta cenowa - powinien

    A próbowałeś poprosić, żeby ci przesłali mailem?

    P.

  • 13. Data: 2010-03-30 13:21:39
    Od: BoDro <b...@l...pl>

    Piotr pisze:

    > A próbowałeś poprosić, żeby ci przesłali mailem?

    ale to nie o to chodzi... Jak wspomniałem - nie mam problemu z
    "zahaczeniem" o biuro kablówki, bo mam po drodze.... Chodzi o zasadę:
    informacje handlowe niezbędne klientowi - w tym cenniki, regulaminy itp.
    - powinny być dostępne w sieci. I tylko tyle.

    --
    Bogdan

  • 14. Data: 2010-03-30 14:29:30
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Chodzi o zasadę: informacje handlowe niezbędne klientowi -
    > w tym cenniki, regulaminy itp. - powinny być dostępne w
    > sieci. I tylko tyle.

    90 procent firm (z każdej branży, chyba tylko prócz sklepów)
    nie podaje na stronach swoich cenników :-). Masz za to
    numery telefonów, maile itp.

  • 15. Data: 2010-03-30 21:01:36
    Od: "Ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "BoDro" <b...@l...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli dobra wola? Zamieszcza tylko te dokumenty, które mu pasują?
    > Regulaminy tak, cenniki nie :-). Ciekawa filozofia...

    Przede wszystkim nie ma obowiązku posiadania strony www. A jak już stronę ma
    to może tam zamieszczać co chce. Taka filozofia.

    JS

  • 16. Data: 2010-03-30 22:33:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-03-30 23:01, Ianus wrote:

    > Przede wszystkim nie ma obowiązku posiadania strony www. A jak już
    > stronę ma to może tam zamieszczać co chce. Taka filozofia.

    Niezupełnie. Są podmioty, które mają obowiązek utrzymywania
    specyficznych stron internetowych i zamieszczania na nich konkretnych
    informacji. Nazywa się to BIP.

  • 17. Data: 2010-03-31 18:31:20
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    > raczej nie. Znalazłem tylko cenniki promocji. No chyba że im wyszło, iż
    > wszyscy klienci biorą telewizję, net czy telefon wyłącznie w promocji :-)

    2 lata temu uparłem się na internet od neti bez promocji, 99 zł
    miesięcznie.
    Podpisałem umowę bo była taka pozycja w cenniku ale później zaczęły się
    schody, nie mogli tej umowy zarejestrować w swoim systemie. Odpalali
    usługę chyba 2 miesiące, w końcu po moich groźbach włączyli no ale
    rachunek przychodził 50 zł tak jak w promocji. I teraz mam zgrzyt bo
    potrzebowałem internet na 5 miesięcy a oni twierdzo ze mam 3 lata z nimi
    kontrakt. I do dzisiaj rachunki przysyłają.

    WG mnie powinien być zakaz wszelkich promocji których wynikiem jest
    kontrakt terminowy.
    Konkretny cennik + umowa z 1-3 miesięcznym terminem wypowiedzenia tak to
    powinno wyglądać.