  • 1. Data: 2024-08-25 14:28:58
    Temat: Re: cenka opada
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.08.2024 o 10:13, PiteR pisze:
    > o kurcze
    > czy w kablu jest elektronika?
    >
    > https://www.lidl.pl/p/ultimate-speed-kabel-do-ladowa
    nia-typ-2-uslk-22-a1-5-m/p100356603

    Prestiż musi kosztować a jeszcze tym bardziej w Lidlu.
    Ja taki kabel kupiłem na Ali za jakieś 300PLN-ów.

  • 2. Data: 2024-08-25 18:06:46
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:vaf829$q3s$2@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    nia-typ-2-uslk

    > Prestiż musi kosztować a jeszcze tym bardziej w Lidlu.
    > Ja taki kabel kupiłem na Ali za jakieś 300PLN-ów.

    a ile taki kabel w ASO?

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI

  • 3. Data: 2024-08-25 19:37:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 25.08.2024 o 18:06, PiteR pisze:

    > a ile taki kabel w ASO?

    Nie mam pojęcia, ale może być i ze 2-3x tyle co ten z Lidla.
    Nie zdziwiłbym też się gdyby dodawali do fury podobnie jak dywaniki.

  • 4. Data: 2024-08-26 19:26:51
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 25/08/2024 18:37, nadir wrote:

    > Nie mam pojęcia, ale może być i ze 2-3x tyle co ten z Lidla.
    > Nie zdziwiłbym też się gdyby dodawali do fury podobnie jak dywaniki.

    pewnie dodają (do benzyniaków dodają wlew paliwa bez dopłaty ;)
    zdziwiłbym się jakby nie był na wyposażeniu (chociaż w sumie nie - nie
    zdziwiłbym się ;-)

    Lukasz