  • Data: 2010-10-23 13:39:54
    Temat: Re: cena auta
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego ślicznego dnia Andrzej 'The Undefined' Dopierała dokonał/a produkcji
    posta :

    > a wartosc samochodu? wg np infoexperta albo eurotaxu? ;)
    >
    > Cena zblizonych samochodow na allegro?
    >
    > Miejsce umieszczenia ogloszenia? ;)
    >

    > Ostatnio sprzedawalem samochod - swoje odczucia umiescilem na
    > http://andrzej.dopierala.name/2010-09-16_Sprzedaz_sa
    mochodu :)

    A ja rok temu sprzedawałam Kię Pride (teoretycznie - samochód
    niesprzedawalny, wszyscy mi to mówili) - cena 4000 zł, mimo, ze te roczniki
    byly i po 2500-3800 zł, na otomoto - tego samego dnia telefon, pojawił sie
    facet wieczorem, za 2 dni przyjechal z pieniedzmi (kilka telefonow bylo, ze
    3 osoby ogladaly) - na to samo ogloszenie "Sprzedam Kia Pride" wstawiłam
    Daewoo Nubirę (12 lat, prawie 300 tys km przejechanych) - po dwoch dniach
    telefon, facet przyjechal, i obiecal, ze za tydzien przyjedzie z
    pieniedzmi - no i przyjechał. Mam po prostu fuksa do sprzedazy samochodow
    (kupowanie tez dobrze mi idzie, juz mam trzeci uzywany i jak zwykle udany) -
    swoją 25 letnia Hondę Civic tez sprzedałam w jeden dzień :) - wierzę w
    otomoto, nawet jesli samochod nie znajduje sie w duzym miescie, ja mieszkam
    w zabitej dechami wiosce i nawet tam ludzie trafili :)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny