  • Data: 2012-10-04 21:48:30
    Temat: Re: celnik wystawi mandat
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-04 20:48, John Kołalsky pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury>

    > To do niczego nie prowadzi. Potrzeba miejsc parkingowych.

    Pewnie, najlepiej żeby każdy mógł zaparkować tam gdzie mu wygodnie,
    a nie tam gdzie można. To, że gdzieś tam z różnych przyczyn miejsc
    brakuje, nikogo nie upoważnia do użytkowania czyjegoś prywatnego
    terenu niezgodnie z wolą właściciela/z przepisami. O ile zgadzam
    się, że w niektórych lokalizacjach brakuje miejsc do parkowania,
    o tyle absolutnie się nie zgadzam z twierdzeniem, że skoro ich nie
    ma, to kogoś to upoważnia do parkowania tam, gdzie uzna to za
    stosowne. Zresztą w wielu lokalizacjach są wolne miejsca parkingowe,
    ale płatne. Dlaczego ja się potrafię dostosować do pewnych zasad
    użytkowania pojazdu, a inni nie? Dlaczego ja mam ponosić konsekwencje
    łamania przepisów/regulaminów przez innych? Dlaczego ja mogę zostawić
    samochód gdzieś dalej (dojść, dojechać KM itd.) tam gdzie z parkowaniem
    są problemy?