  • 1. Data: 2012-06-26 13:35:15
    Temat: cbr1000f
    Od: piher <smykoo1@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam szukam kogoś z okolic Bydgoszczy lub okolic dobrego i faktycznie
    niedrogiego mechanika coś z silnikiem pali ale stuka wiadomo moto to już
    leciwy narazie mnie nie stać na nowy i zastanawiam się czy opłaca się
    inwestować .
    pozdro

  • 2. Data: 2012-06-26 14:22:47
    Temat: Re: cbr1000f
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "piher" <smykoo1@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > niedrogiego mechanika coś z silnikiem pali ale stuka wiadomo moto to już
    > leciwy narazie mnie nie stać na nowy i zastanawiam się czy opłaca się

    jaznamjednegokoloBydgoszczyaleniewiemczyniezadalekod
    oCiebiebedziemialiczymusiebedziechcialojechactakikaw
    alMotomaszleciwelepiejjebnijjewkrzakiichujpocholeres
    iemeczycztakimjebanymgratemaleoczywisciezrobiszcobed
    zieszchcialpozdr

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-06-26 14:26:09
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On Jun 26, 1:35 pm, piher <smykoo1@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
> [...]
    > niedrogiego mechanika coś z silnikiem pali ale stuka wiadomo moto to już
    > leciwy narazie mnie nie stać na nowy i zastanawiam się czy opłaca się

    Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
    pomoze tu masz jego profil
    http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93 / (c) AZ

    --
    Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem szarych
    komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

  • 4. Data: 2012-06-26 14:51:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-06-26, Kefir <a...@g...com> wrote:

    > Odezwij się do użytkownika Lovtza na priv i GG gosc sie zna to Ci
    > pomoze tu masz jego profil
    > http://forum.scigacz.pl/profile.php?mode=viewprofile
    &u=93 / (c) AZ

    Potwierdzam, pomogl juz tutaj wielu osobom.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2012-06-26 20:47:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-26 14:51, AZ pisze:

    &u=93 / (c) AZ

    > Potwierdzam, pomogl juz tutaj wielu osobom.

    Ale macie ciśnienie. Nie szkoda prądu i bajtów ? A koledze ani trochę
    nie pomogliście.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2012-06-26 20:50:46
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2012-06-26 13:35, piher pisze:
    > Witam szukam kogoś z okolic Bydgoszczy lub okolic dobrego i faktycznie
    > niedrogiego mechanika

    Nie ma takich.

    http://www.zumi.pl/2548488,Tequila_Garage._Serwis_mo
    tocykli_i_quadow__motocykle,Osielsko,firma.html

    To firma Kocyka i Jancarza, poradzą, nie wyrolują.

  • 7. Data: 2012-06-26 22:49:52
    Od: zefir <z...@s...pl>

    W dniu 2012-06-26 14:26, Kefir pisze:

> [...]
    > Badania dowodza ze czytanie scigacz.pl moze skutkowac zanikiem szarych
    > komorek oraz powodowac nieodwracalne zmiany skorne

    Kefiru, zdajesz sobie sprawę, że razem z AZetem jesteście bardziej
    dziecinni niż wszyscy użytkownicy ścigaczowej bramki razem wzięci?

    --
    pzdr.
    zefir

  • 8. Data: 2012-06-26 23:05:20
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 26.06.2012 22:49, zefir pisze:

    > Kefiru, zdajesz sobie sprawę, że razem z AZetem jesteście bardziej
    > dziecinni niż wszyscy użytkownicy ścigaczowej bramki razem wzięci?

    chyba "uczynni" miało być? Dawno tu takiej chęci do pomocy nie było :)
    Każdy powinien pracować dla dobra grupy jeśli czerpie z niej korzyści.
    Owca też.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 9. Data: 2012-06-27 00:41:29
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 26 Cze, 22:49, zefir <z...@s...pl> wrote:

    e&u=93/ (c) AZ

    > Kefiru, zdajesz sobie sprawę, że razem z AZetem jesteście bardziej
    > dziecinni niż wszyscy użytkownicy ścigaczowej bramki razem wzięci?

    Nie zdawalem sobie, absolutnie. Zabierz podwieczorek, wpisz uwage,
    tylko nie zmuszaj do jedzenia szpinaku.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie scigacz.pl moze powodowac zanik

  • 10. Data: 2012-06-27 07:19:41
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 czerwca 2012 20:50:46 UTC+2 użytkownik Magic napisał:
    > To firma Kocyka i Jancarza, poradzďż˝, nie wyrolujďż˝.
    To oni dzialaja? Bo jak ostatnio kogos do Kocyka wyslalem to pocalowal klamke i
    niewiele wskazywalo na obecnosc serwisu motocyklowego.

    pzdr, dr
    14/525/400