-
11. Data: 2010-02-28 18:42:39
Temat: Re: call center
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
news:hme9em$8ht$1@news.onet.pl...
> Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
> www.ositron.pl
> Jarek
>
> Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
> news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
Jarku, nikt cię nie nauczył, że się po pierwsze, pisze po cytacie, a po
drugie, tnie niepotrzebny tekst?
--
Pająk chwat,
wszystkich brat!
-
12. Data: 2010-02-28 21:06:00
Temat: Re: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
news:hme9em$8ht$1@news.onet.pl...
> Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
> www.ositron.pl
> Jarek
>
Dzieki
> Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
> news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
>>
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
>>> Chevy pisze:
>>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
>>>>> Chevy pisze:
>>>>>> witam!
>>>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
>>>>>> call
>>>>>> center 3-4 osobowe.
>>>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
>>>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
>>>>>> działa w
>>>>>> praktyce.
>>>>>
>>>>>
>>>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
>>>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
>>>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za
>>>>> 6zł za 1000 minut na 2 tygodnie.
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
>>>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
>>>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
>>>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
>>>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
>>>> O cos takiecgo chodzi.
>>>
>>>
>>> Kup bramkę voip i poczytaj
>>>
>>> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
>>>
>>> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
>>
>> dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
>> tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
>> poniżej.
>> Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
>> zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta.
>> I nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
>> No ale coś za coś.
>> Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
>> pewnie 10x lepsza.
>> Takie moje zdanie moge sie mylic
>>>
>>> --
>>> Liwiusz
>>
>>
>
-
13. Data: 2010-02-28 21:50:08
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
news:hmelrn$de2$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Jerki" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości
> news:hme9em$8ht$1@news.onet.pl...
>> Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
>> www.ositron.pl
>> Jarek
>>
>
> Dzieki
>> Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
>> news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
>>>
>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>> wiadomości news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
>>>> Chevy pisze:
>>>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>>>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
>>>>>> Chevy pisze:
>>>>>>> witam!
(CIACH kilka kB tekstu)
PANOWIE! MUSZĘ WAS OPIERDOLIĆ ZA EWIDENTNE ZŁAMANIE ZASAD PISANIA W
USENECIE!
PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)
ZASTOSOWANIE SIĘ WYSOCE POŻĄDANE.
--
Pająk chwat,
wszystkich brat!
-
14. Data: 2010-02-28 23:57:29
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: "Chevy" <c...@h...com>
> PANOWIE! MUSZĘ WAS OPIERDOLIĆ ZA EWIDENTNE ZŁAMANIE ZASAD PISANIA W
> USENECIE!
> PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
> PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)
>
> ZASTOSOWANIE SIĘ WYSOCE POŻĄDANE.
>
ok przyjmuje opierdol! Czy teraz jest ok ?
pozdro
-
15. Data: 2010-03-01 01:04:26
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
news:hmevt8$7pa$1@news.onet.pl...
>> PANOWIE! MUSZĘ WAS OPIERDOLIĆ ZA EWIDENTNE ZŁAMANIE ZASAD PISANIA W
>> USENECIE!
>> PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
>> PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)
>>
>> ZASTOSOWANIE SIĘ WYSOCE POŻĄDANE.
>>
>
> ok przyjmuje opierdol! Czy teraz jest ok ?
Otóż to! Teraz jest znacznie lepiej!
Jeszcze wskazane jest niewycinanie tzw. wrotek... Ma to na celu
ułatwienie pozostalym połapania się w watku...
Może, żeby nie przedłużać, rzucę linkiem, gdzie jest opisane, jak
poprawnie pisać i cytować.
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
Adres jest sprawdzony, poprzez jego "odpalenie" przed chwilą.
Pozdrawiam
PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
opiertentegodalano :))
--
Pająk chwat,
wszystkich brat!
-
16. Data: 2010-03-01 01:15:26
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: Tomek <n...@n...no>
On 2010-03-01 02:04, Araneus Diadematus wrote:
>
> Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
> news:hmevt8$7pa$1@news.onet.pl...
>>> PANOWIE! MUSZĘ WAS OPIERDOLIĆ ZA EWIDENTNE ZŁAMANIE ZASAD PISANIA W
>>> USENECIE!
>>> PO PIERWSZE, PISZE SIĘ PO CYTACIE, (to do Jarka)
>>> PO DRUGIE, _WYCINA SIĘ_ ZBĘDNE PARTIE TEKSTU!!! (to do was obu)
>>>
>>> ZASTOSOWANIE SIĘ WYSOCE POŻĄDANE.
>>>
>>
>> ok przyjmuje opierdol! Czy teraz jest ok ?
>
> Otóż to! Teraz jest znacznie lepiej!
> Jeszcze wskazane jest niewycinanie tzw. wrotek... Ma to na celu
> ułatwienie pozostalym połapania się w watku...
> Może, żeby nie przedłużać, rzucę linkiem, gdzie jest opisane, jak
> poprawnie pisać i cytować.
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
> Adres jest sprawdzony, poprzez jego "odpalenie" przed chwilą.
>
> Pozdrawiam
>
> PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
> opiertentegodalano :))
>
Tak, ale niektórzy ze ścisłej czołówki pmt (co to lubią o centralach
porozmawiać ;) ) do dziś nie deklarują kodowania, mimo że wysyłają w
ISO-8859-2, a u innych... krzaki, aż oczy bolą.
-
17. Data: 2010-03-01 02:39:51
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości
news:hmf4ff$e34$1@news.onet.pl...
(wuchta tekstu)
>> PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie
>> też
>> opiertentegodalano :))
>>
> Tak, ale niektórzy ze ścisłej czołówki pmt (co to lubią o centralach
> porozmawiać ;) ) do dziś nie deklarują kodowania, mimo że wysyłają w
> ISO-8859-2, a u innych... krzaki, aż oczy bolą.
Sprawdziłem, w nagłówkach kodowanie mam. Co do krzaczków - widocznie
czytnik ma inne domyślne kodowanie. Trzeba to ustawić na ISO, bez
"wymuszania" domyślności dla każdej wiadomości, znaczy się, bez
fiksowania, bo z tego się dużo krzaków robi... np. zafiksuj sobie ISO, a
ja coś puszczę w Unicode... Sporo zależy od czytnika, jego ustawień
domyślnych, fiksacji pewnych parametrów ("zawsze coś-tam-coś-tam"), inne
czynniki też nieraz wchodzą w grę. Może tak się stać, gdy komuś uszkodzi
się profil. W OE jest niezałatana od lat dziura, polegająca na tym, ze
program w takiej sytuacji nie podstawia do nagłówków informacji
wpisanych we właściwościach (pierwsza zakładka). Wystarczy wtedy
pozaznaczać (to są 4 pola tekstowe) każde pole, wyciąć, ponownie wkleić,
zatwierdzić, w kodowaniu dla wychodzacych ponownie zatwierdzić ISO (lub
Unicode - UTF8), powinno zabanglać.
Tak przy okazji - Tomku, Ciebie też (no, mnie też, nie przejmuj się)
dotyczy uwaga o "równowadze" między tekstem cytowanym a własnym...
Pamiętaj, że są koledzy, co płacą za ilość przepłyniętej informacji,
nadmiarowy tekst może im ponabijać niepotrzebnie rachunki, poza tym, źle
wygląda. Najlepiej było w miejsce gdzie postawiłem "(wuchta tekstu)"
krótką notkę w czym rzecz, jeśli to pod spodem było za mało... w każdym
razie, muszę domyślać się (i zapewne nie tylko ja), do której konkretnie
części mojego tekstu się odniosłeś. Czasem trzeba się odnieść do
całości, ale często w takich przypadkach zupełnie wystarczy, gdy tekst
się urżnie, a da jedno-dwuzdaniową wmiankę, co zostało dziabnięte, oraz
normalnie na to odpowiedzieć. Oszczędzi to groszy płacącym za ilość
ruchu, oszczędzi ruchu serwerom, przez co wiadomość rozejdzie sie
szybciej.
Tyle na razie ode mnie, gdyby coś nie było jasne, to pytaj,
(p)odpowiem(y).
Pozdro
--
Pająk chwat,
wszystkich brat!
-
18. Data: 2010-03-01 08:32:18
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: Tomek <n...@n...no>
On 2010-03-01 03:39, Araneus Diadematus wrote:
>
> Użytkownik "Tomek" <n...@n...no> napisał w wiadomości
> news:hmf4ff$e34$1@news.onet.pl...
>
> (wuchta tekstu)
>>> PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
>>> opiertentegodalano :))
>>>
>> Tak, ale niektórzy ze ścisłej czołówki pmt (co to lubią o centralach
>> porozmawiać ;) ) do dziś nie deklarują kodowania, mimo że wysyłają w
>> ISO-8859-2, a u innych... krzaki, aż oczy bolą.
>
> Sprawdziłem, w nagłówkach kodowanie mam. Co do krzaczków - widocznie
Nie miałem na myśli Ciebie. :)
-
19. Data: 2010-03-06 13:53:22
Temat: Re: call center
Od: J.F. <j...@p...onet.pl>
On Sat, 27 Feb 2010 20:19:03 +0100, Chevy wrote:
>rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
>to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
>centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
>sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
>konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
>Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
ISDN daje wieksze mozliwosci. Wykupujesz np dwie linie [4 rozmowy na
raz mozesz przeprowadzic], do nich ... czemu 20 nr, skoro ci tyle nie
trzeba ? Wiec powiedzmy 10-20 nr tzw DDI [prawie to samo co MSN].
Operator konfiguruje to tak ze caly zakres numeracji jest obslugiwany
przez obie te linie.
Po czym tak konfigujesz centralke zeby polaczenia na nr miejski
np NNNNNNN03 szly od razu na wewnetrzny fax, NN..00 to np
informacja/sekretariat, poszczegolni handlowcy maja numery NN..5-9,
a przychodzace na nr NN..01 sa kierowane do pierwszego wolnego
handlowca.
Co lepsze centralki maja wieksze mozliwosci sterowania, np przychodzi
czlowiek, melduje sie do centralki i ta wtedy mu kieruje rozmowy.
Wymeldowuje sie, wychodzi - a centralka wie zeby mu na puste biurko
nie dzwonic.
Dla klienta zaleta ze nie dzwoni na centralke i nie slyszy "wszyscy
konsultanci bardzo zajeci, prosze zadzwonic pozniej".
J.
-
20. Data: 2010-03-09 12:47:48
Temat: Re: call center (UWAGA, KRZYK!)
Od: "niusy.pl" <o...@o...op.invalid>
Użytkownik "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>
>
> PS. Jak chodziłem po BBS-ach fidonetowych i niefidonetowych, to mnie też
> opiertentegodalano :))
To nie znaczy, że od razu trzeba się snobować