-
1. Data: 2010-02-27 15:51:43
Temat: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
witam!
poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
center 3-4 osobowe.
Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
praktyce.
-
2. Data: 2010-02-27 16:05:15
Temat: Re: call center
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Chevy pisze:
> witam!
> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
> center 3-4 osobowe.
> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to działa w
> praktyce.
Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
za 1000 minut na 2 tygodnie.
--
Liwiusz
-
3. Data: 2010-02-27 16:19:43
Temat: Re: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
> Chevy pisze:
>> witam!
>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
>> center 3-4 osobowe.
>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
>> działa w
>> praktyce.
>
>
>
> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
> 1000 minut na 2 tygodnie.
>
>
Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
jak można poczytać i zrobić to samemu.
Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
zajete centralka kieruje na tel_3.
O cos takiecgo chodzi.
> --
> Liwiusz
-
4. Data: 2010-02-27 16:24:18
Temat: Re: call center
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Chevy pisze:
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
>> Chevy pisze:
>>> witam!
>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste call
>>> center 3-4 osobowe.
>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
>>> działa w
>>> praktyce.
>>
>>
>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł za
>> 1000 minut na 2 tygodnie.
>>
>>
>
> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po specjalistach
> jak można poczytać i zrobić to samemu.
> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
> zajete centralka kieruje na tel_3.
> O cos takiecgo chodzi.
Kup bramkę voip i poczytaj
http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
A właściwie to w odwrotnej kolejności.
--
Liwiusz
-
5. Data: 2010-02-27 17:25:08
Temat: Re: call center
Od: "brum" <b...@o...eu>
> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2 sa
> zajete centralka kieruje na tel_3.
mozna to zrobic na wiele sposobow, np. 2x isdn + wlasna centrala, albo
centrala u operatora, przykladowo v-pabx w erze
-
6. Data: 2010-02-27 19:19:03
Temat: Re: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hmbkhd$bb8$1@news.onet.pl...
>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
>
> mozna to zrobic na wiele sposobow, np. 2x isdn + wlasna centrala, albo
> centrala u operatora, przykladowo v-pabx w erze
rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza sie
centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
>
-
7. Data: 2010-02-27 19:24:25
Temat: Re: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
> Chevy pisze:
>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
>>> Chevy pisze:
>>>> witam!
>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
>>>> call
>>>> center 3-4 osobowe.
>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
>>>> działa w
>>>> praktyce.
>>>
>>>
>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
>>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
>>>
>>>
>>
>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
>> O cos takiecgo chodzi.
>
>
> Kup bramkę voip i poczytaj
>
> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
>
> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na tradycyjnej
lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie poniżej.
Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
No ale coś za coś.
Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
pewnie 10x lepsza.
Takie moje zdanie moge sie mylic
>
> --
> Liwiusz
-
8. Data: 2010-02-27 19:35:57
Temat: Re: call center
Od: "brum" <b...@o...eu>
> rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel. podpinam
> to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1 zglasza
> sie centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij 1, Dzial
> sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka wolnego
> konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
> Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
takie rozwiazanie jest jednym z wielu mozliwyc
-
9. Data: 2010-02-27 21:24:50
Temat: Re: call center
Od: "Chevy" <c...@h...com>
Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
news:hmbs6m$d3$1@news.onet.pl...
>> rozumiem to tak ze wykupuje ISDN ktory przydziela 20 numerow tel.
>> podpinam to do centrali PBX i konfiguruje ja tak ze po wybraniu numeru_1
>> zglasza sie centralka na ktorej sa nagrane rozmowy w stylu "Fax wcisnij
>> 1, Dzial sprzedazy 2 itp" i po wybraniu przez klienta 2 centrala szuka
>> wolnego konsultanta. Kazdy konsultant ma przydzielony numer z tych 20.
>> Tak to działa ?? czy zle rozumiem??
>
> takie rozwiazanie jest jednym z wielu mozliwyc
ok to dzieki za oswiecenie, teraz juz wiem w którym iść kierunku
pozdrawiam
>
>
-
10. Data: 2010-02-28 17:33:09
Temat: Re: call center
Od: "Jerki" <k...@p...onet.eu>
Jak chcesz tanie call-center na tradycyjnym ISDN, zajrzyj na stronę
www.ositron.pl
Jarek
Użytkownik "Chevy" <c...@h...com> napisał w wiadomości
news:hmbrh8$u99$1@news.onet.pl...
>
> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:hmbgvn$1ou$1@news.onet.pl...
>> Chevy pisze:
>>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
>>> wiadomości news:hmbfs0$tv6$2@news.onet.pl...
>>>> Chevy pisze:
>>>>> witam!
>>>>> poszukuję materiałów albo podpowiedzi w jaki sposób zbudować proste
>>>>> call
>>>>> center 3-4 osobowe.
>>>>> Jakie warunk kroki muszę podjąc aby coś takiego zbudować.
>>>>> Słyszałem o rozwiązaniach softwarowych np SKYPE ale nie wiem jak to
>>>>> działa w
>>>>> praktyce.
>>>>
>>>>
>>>> Jak chcesz zrobić call center, jeśli nie znasz takich podstaw? Do
>>>> 3-4-osobowego call center potrzeba 3-4 telemarketerów, a z czego będą
>>>> dzwonić, to już sprawa drugorzędna. Niech i nawet dzwonią z POPa za 6zł
>>>> za 1000 minut na 2 tygodnie.
>>>>
>>>>
>>>
>>> Podstaw nie znam dlatego pytam. Bo może nie trzeba dzwonić po
>>> specjalistach jak można poczytać i zrobić to samemu.
>>> Centrum ma służyć tylko do odbierania rozmów.
>>> Np na stronie www sklepu internetowego jest infolinia gdy tel_1 i tel_2
>>> sa zajete centralka kieruje na tel_3.
>>> O cos takiecgo chodzi.
>>
>>
>> Kup bramkę voip i poczytaj
>>
>> http://www.ipfon.pl/callcenter.htm
>>
>> A właściwie to w odwrotnej kolejności.
>
> dobra i tania opcja na call center, ale wole poszukać czegoś na
> tradycyjnej lini telefonicznej tak jak kolega brum napisałem w poscie
> poniżej.
> Naczytałem się dużo o łatwym podsłuchu VoIP i ogólnie o słabych
> zabezpieczeniach. Ponoć łatwo spreparować pakiet który rozłącza klienta. I
> nie wiadomo do końca jak wypadnie jakość rozmowy.
> No ale coś za coś.
> Jednak 100zł abonamentu za ISDN pro to nie jest kosmiczna suma a jakość
> pewnie 10x lepsza.
> Takie moje zdanie moge sie mylic
>>
>> --
>> Liwiusz
>
>