  • 61. Data: 2009-03-09 06:15:11
    Temat: Re: Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Oooo, kolega znów nie wiem o czym pisze. Skoro mowa o HTC, to w TF3D
    > jest giełda. Pajac!

    Ale nie w WM hehehehe. A tak calkiem powaznie wiecie co jest zaleta
    iphona ktora ostatnio zauwazylem.... konsola do gier serio serio tak
    pisze prasa "branzowa" ze Apple z ipodem Touch zagrozi Nintendo

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 62. Data: 2009-03-09 11:47:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 9 Mar 2009 11:54:51 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > A to jakiś problem od kiedy? Się niepotrzebnie czepiasz.

    Jest problem - dla ciebie. Bo dowodzi, że iPoo było jednak wypuszczane z
    myślą o profesjonalnym użyciu, skoro Exchange connectivity dostał jeszcze
    pierwszy iPoo, praktycznie rok temu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 63. Data: 2009-03-09 11:54:51
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 08.03.2009 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > od miesiąca?

    A to jakiś problem od kiedy? Się niepotrzebnie czepiasz.

    Problemem jest czemu apple zaimplementował prot Exchange w niebiznesowym
    pda - to nie wiem, trudno, może zamierzają jednak trochę biznesowego
    tortu łyknąć, ale jedno jest pewne bez office i modyfikacji pim
    pod bussines tego nie osiągną.
    Możliwe że apple ma też inne plany związane z protokołem Exchange,
    nie chcą wyważać otwartych drzwi. Może chcą wykazać interoperatywność
    iP itd.
    W całym iP jest przecież wiele niekonsekwencji więc i tu może jest
    podobnie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 64. Data: 2009-03-11 21:11:48
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Jest problem - dla ciebie. Bo dowodzi, że iPoo było jednak wypuszczane z
    > myślą o profesjonalnym użyciu, skoro Exchange connectivity dostał jeszcze
    > pierwszy iPoo, praktycznie rok temu.

    A WM z mysla o dzieciach skoro ma dolaczone gry. Czy to chciales udowodnic

  • 65. Data: 2009-03-11 23:40:34
    Temat: [bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 11.03.2009 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:

    > A WM z mysla o dzieciach skoro ma dolaczone gry. Czy to chciales udowodnic

    No a dziś wysłałem z iPoo 2 fotki do eeepc jako png i jpg, i odebralem z
    e61 wizytówkę (narazie vcf wylądował na fs, ale sądzę że akurat to nie jest
    wielki problem dodać do kontaktów).
    A to wszystko przez bluetooth :)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 66. Data: 2009-03-12 10:33:07
    Temat: Re: [bt enabled] Support do flejma Ipoo vs HTC
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 11 Mar 2009 23:40:34 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

> [...]
    >e61 wizytówkę (narazie vcf wylądował na fs, ale sądzę że akurat to nie jest

    No patrz - a mi każdy telefon jaki mam po odebraniu wizytówki
    proponuje automatycnze dodanie do kontaktów a nie kombinowanie czy do
    kontaktów dodać sie da czy też nie. I w sumie nieważne czy to WM,
    Symbian czy system telefonowy w SE czy Szajsungu. A to niby Ajfołn
    taki intuicyjny :-P

    Zdrówko

  • 67. Data: 2009-03-12 23:56:45
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 12.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > No patrz - a mi każdy telefon jaki mam po odebraniu wizytówki
    > proponuje automatycnze dodanie do kontaktów a nie kombinowanie czy do
    > kontaktów dodać sie da czy też nie.

    I zapewne za kilka dni będzie tak samo w iP

    > I w sumie nieważne czy to WM,
    > Symbian czy system telefonowy w SE czy Szajsungu. A to niby Ajfołn
    > taki intuicyjny :-P

    Ale mi się już se, symbiany i wm znudziły :) a wizytówki to raz na
    ruski rok, a żaden z ww nie ma multitouch a tego używam co chwila.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 68. Data: 2009-03-13 08:12:37
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 12 Mar 2009 23:56:45 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >I zapewne za kilka dni będzie tak samo w iP

    Wiesz- czekać rok i dodatkowo jeszcze kilka dni na to co inny
    właściwie dowolny telefon od momentu jak zaczęto dodawać do nich BT ma
    wbudowane jako cos oczywistego to zaiste ciekawa rzecz. :-P Całkiem na
    poziomie zapowiedzi jednej nawigacji nieznanej firmy po roku obecności
    telefonu na rynku. ;-)

    >Ale mi się już se, symbiany i wm znudziły :) a wizytówki to raz na
    >ruski rok, a żaden z ww nie ma multitouch a tego używam co chwila.

    A ja wizytówki dośc często - o wczoraj po południu ostatnia. Wolę to
    niż przeklepywać od początku jakiś kontakt. Za top MT mi do niczego
    nei potrezbne - wystarczy że w jednym z moich telefonów jest obsługa
    gestów.

    Zdrówko

  • 69. Data: 2009-03-13 09:46:37
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Wiesz- czekać rok i dodatkowo jeszcze kilka dni na to co inny
    > właściwie dowolny telefon od momentu jak zaczęto dodawać do nich BT ma
    > wbudowane jako cos oczywistego to zaiste ciekawa rzecz.

    Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
    może poczytaj.

    :-P Całkiem na
    > poziomie zapowiedzi jednej nawigacji nieznanej firmy po roku obecności
    > telefonu na rynku. ;-)

    Ale BT teraz już jest. A do innych się mt, g-metr czy true-color czy
    ts pojemnościowy nie dołoży programowo.

    A gesty 2 palcami ma? ;)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 70. Data: 2009-03-13 10:03:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 09:46:37 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski napisał(a):

    > Może nie pamiętasz co wyprawiała Nokia z bt na początku technologii,
    > może poczytaj.

    Nokie kiedyś nie miały SMS - ale co to ***** ma do rzeczy? Mamy rok 2009 i
    po prostu nie wypada, żeby w czymś co kosztuje takie pieniądze i jest
    reklamowane (inna rzecz, że kłamliwie) jako przełomowe urządzenie po prostu
    nie wypada robić tego, co robi Apple