  • Data: 2008-05-09 23:33:38
    Temat: Re: braki w szkieletach - Kanada/USA
    Od: qrak <a...@b...ccc> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09-05-2008 o 18:02:36 Any User <u...@a...pl> napisał(a):

    > Powinien? Znaczy, że klienta *powinno* się robić w ciula?

    Sugerujesz, ze gdyby to bylo oszukiwanie klientow przez telekomy, to
    stosowne urzedy by sie za to nie zabraly?

    Poza tym, skoro nie pasuje Ci ten net, to jak juz wiele razy bylo
    pisane-kup sobie np. Polpaka i tam z tego co kojaze masz CIR 64kb, jak nie
    bedzie Cie to satysfakcjonowalo, to popros TP, czy any other operator o
    _gwarantowane_ np. 2Mb wlacznie z zagranica itd Jak w PL bedzie to dla
    Ciebie za drogie, to znajdz na swiecie takiego operatora, ktory w cenie
    Neostrady da Ci to, o co tak tutaj trollujesz. Zycze powodzenia w
    szukaniu...

    A tak juz na koniec, to moze przestaniesz juz trollowac, bo na
    pl.praca.dyskusje nie da sie Ciebie czytac, a tutaj juz kompletnie
    wychodzi Twoj "profesjonalizm" i znajomosc sie na rzeczy. Nudzi Ci sie?

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!