  • Data: 2008-04-14 20:11:58
    Temat: Re: braki w szkieletach - Kanada/USA
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jako router do szkieletu, to średnio nadaje, chociażby ze względu
    > na brak mocniejszych interfejsów, a GSR już tak.

    SE400 i wyższe, modułowe maszyny.
    Są interfejsy 10Gbit/s - sam dotykałem.

    > Brakuje jednak wielu patentów (np. wirutalne routery) znany z JunOSa.
    > Gratami się nie bawiłem, widziałem jedynie prezentację, więc może
    > jakieś testy przeknałby mnie bardziej. Napewno przebijają produkty
    > firmy C, firmy J niekoniecznie.

    ee, no wlasnie że ma wirtualne routery, całą fure.
    Nazywa się toto context, może być ich ponad 1000 i ma jedną, bardzo ciekawą
    zalete..
    każdy context ma swój własny "namespace", czyli filtry, aclki, route-mapy
    nawet userzy do logowania
    mogą się nazywać identycznie w różnych kontekstach i nie gryzą się ze sobą.

    No chyba że masz na myśli jakąś szczególną cechę routerów J.

    A tak na marginesie, osobiście i tak preferuje CLI z Junipera, a redback to
    bardzo, bardzo poprawione CLI z Cisco więc jakoś da się przeżyć ;-)

    Marcin