  • Data: 2008-04-10 17:49:13
    Temat: Re: braki w szkieletach - Kanada/USA
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Trabinski" <l...@t...nospam.net> napisał w
    wiadomości news:ftjb24$n26$2@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Nie przesadzaj, dołożenie 2 gigabitu to nie jest jakiś duży koszt.
    > Raczej cena interfejsów 10Gbit/s może póki co troche odstraszać, ale
    > też to się powoli zmienia.

    Uwazasz ze dokladanie kolejnych linkow jest faktycznie dobrym
    remedium na tego typu dolegliwosc ?

    Policz sobie za taki operator X w kanadzie ma powiedzmy 1 mln klientow
    z ktorych kazdy ma lacze powiedzmy 4-8Mb i z 5% z nich ma non stop
    odpalone torrenty. To oni praktycznie wysyca ci wszystko
    co bedziesz w stanie im dac :))) i do tego robia to czesto nieswiadomie.

    Zwroc uwage tez ze tam lacza asymetryczne nie sa tak propagowane jak u nas,
    a to jest wg ,mnie gwozd do trumny, bo koles ktory nawet w danej chwili
    nie sciaga p2p, to wysyla pewnie na maxa itd...

    IMHO to bardzo powazny proglem jesli chodzi o przyslosc sieci z dostepem
    symetrycznym.