    From: Sławek Lipowski <s...@l...org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: brak onetu
    Date: Thu, 06 May 2010 12:35:57 +0200

    W dniu 06.05.2010 11:34, Wampir Energetyczny pisze:

    > ja nie mialem gadugadu miedzy 3:36 a 3:41, a o 5:00 wylogowalo mnie z
    > naszej-klasy ;]

    I rozumiem, że sugerujesz, że mogło to być objawem np. problemów z
    łącznością między PLIX a AC-X, co mogło skutkować, tym, że w tym czasie
    serwowany przez Twoją firmę kontent nie był dostępny dla klientów PLIXa?

    Staram się tylko ustalić, czy problem był, czy może lokalnie coś się
    zadziało oraz czy dotyczył tylko onetu, czy miał większy zasięg...

    --
    Sławomir Lipowski